اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان:

رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین موضوع گفتمان امنیت است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: وجود اقتدار و رضایت‌مندی مردم از مهم‌ترین موضوعات مربوط به گفتمان امنیت است.

رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین موضوع گفتمان امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سید ابوالحسن هاشمی امامزاده صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن کوهبنان در مسیر استراتژی و ترانزیت شرق با فعالیت شبانه‌روزی نیروهای انتظامی این شهرستان یکی از امن‌ترین مناطق استان کرمان است.
وی افزود: نیروی انتظامی باید به عنوان دوست و امین مردم باشد و با عملکرد مطلوب جایگاه ویژه خود را حفظ کند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان نبود تهدید، وجود اقتدار و رضایت‌مندی مردم را از مهم‌ترین موضوعات مربوط به گفتمان امنیت دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا عزت نیروی انتظامی حفظ شود.
هاشمی امامزاده بیان کرد: در جامعه انتظامی با پلیس جامعه محور و پلیس محور برخورد می‌کنیم که پلیس جامعه محور تمام تلاش آن تعامل، همکاری و ارتباط با مردم است.
هادی میرزایی فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به واسطه همکاری مستمر مردم کوهبنان و به واسطه اعتقادات دینی مردم این شهرستان یکی از نقاط امن در استان کرمان و کشور است.
در پایان این مراسم رمضان یزدی معاون فرماندار کوهبنان گزارشی از وضعیت شهرستان ارائه داد و افزود: امنیت و آرامش موجود در کوهبنان نتیجه تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی با مردم است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول