اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

زمان قدرت امام رضا(ع) اوج قدرت اسلام بود

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری، زمان قدرت امام رضا(ع) را اوج قدرت اسلام توصیف کرد.

زمان قدرت امام رضا(ع) اوج قدرت اسلام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، صبح امروز شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) از سوی هیئت «بیت النور» با حضور بیش از یک ‌هزار عضو این هیئت و مدعوین در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد.
امام جمعه شهرستان بهشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری که خود هم عضو اصلی این هیئت است با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره، اظهار داشت: مسیر، مسیر نور و ضیاء و رحمت است و جلسه، جلسه با برکت و عزت و شرف دارد.
آیت الله سید صابر جباری به خادمان حرم ثامن الحجج(ع) خیر مقدم گفت و خاطرنشان کرد: اگر آنجا خادم‌اند اینجا مخدوم‌اند و بالای سرمان جای دارند.
وی در ادامه سخنان خود زمان قدرت امام رضا(ع) را اوج قدرت اسلام توصیف کرد.
جباری گفت: در شرایطی که تشکیلات بنی‌عباس در حال متلاشی شدن بود و اشاعره و معتزله بساط خود را پهن کرده بودند، در این اوضاع کسی باید بود تا جوابگوی شبهات باشد و جلوی تفرقه را بگیرد.
امام جمعه بهشهر تصریح کرد: مگر امام رضا(ع) نمی‌داند پس از مامون نمی‌ماند، اما فرصت را برای گفتن شبهات اعتقادی و کلامی و آگاه کردن مردم غنیمت شمرد.
یکی از برنامه‌های جشنواره، استقبال از چهار خادم حرم امام هشتم در بدو ورودشان به حسینیه بود.
محمد لطیفی یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) از لطف و عنایت مردم بهشهر گفت و اینکه دو تن از بزرگان و مشاهیرشان به نام‌های آیت الله شهید هاشمی‌نژاد و آیت الله کوهستانی در جوار آن حضرت آرمیده‌اند و مایه افتخار مشهد الرضا هستند.
وی با سخنان و دعاهای زیبای خود حامل پیام محبت و دوستی امام هشتم به همه دلدادگان و دوستداران حضرتش بود و سکه‌های سلام و صلوات آن امام همام را بدرقه راه همه زائران آستانش ساخت و گفت که رضای خوبی‌ها کسی را دست خالی بر نمی‌گرداند حتی با آدم‌های بد هم خوش‌رفتار است چرا که می‌گوید:«می‌دانم که بد است، اما زیارتنامه خوانده است، می‌دانم که بد است اما از سقاخانه آب خورده است، می‌دانم که بد است، اما به کبوترها دان داده، می‌دانم که...»
به گزارش فارس، نوزدهمین سالگرد تاسیس هیئت بیت النور و شانزدهیمن جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با تقدیم هدیه به اعضایی که در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی آزمون 90 پذیرفته شدند و کسانی که بیشترین فعالیت را در برنامه‌های هیئت داشتند، پایان یافت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول