اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان:

600 مهد کودک در کرمان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: هم‌اکنون 600 مهدکودک در استان کرمان فعال است که کار آموزش به بیش از 30 هزار کودک را بر عهده دارند.

600 مهد کودک در کرمان فعال است
رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 600 جلد کتاب "‌شیوه‌های عملی برای ارائه مفاهیم دینی در‌ مهد کودک"‌ توسط شورای فرهنگی بهزیستی کرمان ‌در مهد کودک‌های سراسر استان کرمان توزیع شد.
عباسی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف ارتقای سلامت معنوی کودکان با ایجاد زمینه آشنایی‌، علاقه‌، انس با خداوند‌، قرآن مجید‌، معصومان (ع) و سایر مفاهیم دینی قابل درک کودکان صورت گرفته است.
وی بیان داشت: همچنین کمک به بسط و گسترش معنویات در جامعه از طریق درونی‌کردن ارزش‌ها و شعائر دینی در کودکان‌، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه آموزش‌های دینی به کودکان با هدف جلوگیری از برنامه‌های سلیقه‌ای و ارتقای سطح خدمات دینی و فرهنگی در مهدهای کودک و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و مربیان مهدهای کودک در مورد مفاهیم دینی مدنظر بوده است.
عباسی افزود‌: این کتاب در سه بخش مستقل به علاوه پرسش و خود‌آزمایی قواعد رفتاری مدیران و مربیان مهد کودک در حوزه حجاب و عفاف تنظیم شده که در بخش اول به مباحث مهمی مانند تعریف دین برای کودک‌، ضرورت تربیت دینی کودک‌، ضرورت هماهنگی میان خانه‌، مراکز آموزش و جامعه در تربیت دینی کودک‌، روش‌های ارائه مفاهیم دینی به کودکان‌‌ و ... است.
وی تصریح کرد: در بخش دوم‌ نیز آیات و روایات ویژه گروه سنی سه تا چهار سال و در بخش سوم آیات و روایات ویژه گروه سنی چهار تا پنج سال پرداخته شده است. 
عباسی با اشاره به وضعیت مهدهای کودک در دو بخش مهدکودک‌های شهری و روستا مهد و راه‌اندازی 36 مهد کودک جدید را در مهر ماه سال جاری گفت: این اقدامات مهم بهزیستی برای گسترش فعالیت‌های آموزشی مهدهای کودک و فراهم کردن زمینه لازم برای استفاده حداکثری کودکان از آموزش‌های قبل از دبستان است.
وی افزود: هم‌اکنون 600 مهد کودک در استان کرمان فعال است که کار آموزش به بیش از 30 هزار کودک را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول