اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی استان زنجان از 1157 نابینا حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان از یک‌هزار و 157 نابینا حمایت می‌کند.

بهزیستی استان زنجان از 1157 نابینا حمایت می‌کند
محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 936 نفر از این افراد کمک به صورت موردی دریافت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهزیستی استان زنجان خدمات بسیاری را در زمینه‌های مختلف به نابینایان ارائه می‌دهد.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان با برشمردن بحث ورزش به عنوان یکی‌ از موضوعاتی که حمایت‌های مختلفی در این زمینه از سوی بهزیستی استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: نابینایان استان زنجان نیز در مسابقات ورزشی به عناوین مختلف کشوری دست یافته‌اند.
وی اذعان داشت: قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان نابینا و کم بینای استان زنجان در سطح کشوری از جمله مقام‌‌های کسب شده توسط نابینایان استان زنجان است.
محمدی یادآور شد: بانوان نابینا و کم بینای استان زنجان در این مسابقات با کسب 64 امتیاز پیروز شده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: 5 کسب مدال طلا،  مدال 9 نقره و 8 مدال  برنز عناوینی بوده‌اند که توسط  تیم دوو میدانی نابینایان و کم بینایان استان زنجان به دست آمده است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان در ادامه با اشاره به بهره‌مندی نابینایان استان زنجان از امکانات ورزشی موجود در سطح استان افزود: 85 نفر از نابینایان استان زنجان به صورت مستمر از سالن ورزشی و امکانات آن استفاده می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به تشکیل تشکل‌های غیر دولتی یادآور شد: انجمن نابینایان نیز در استان زنجان تشکیل شده و فعالیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهد.
محمدی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه شهریه برای دانشجویان نابینا نیز از اقداماتی است که توسط بهزیستی استان زنجان صورت می‌گیرد.
وی تامین مسکن برای نابینایان را نیز از دیگر اقدامات بهزیستی برشمرد و اضافه کرد: در زمینه اشتغال این گروه از جامعه نیز اقدامات مختلفی صورت گرفته است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر نیز تعدادی از نابینایان استان زنجان در برخی از ادارات مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول