اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاصلاب روستایی فهرج:

40 روستای فهرج شبکه آب آشامیدنی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فهرج گفت: بیش از 40 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان فاقد شبکه آب آشامیدنی است.

40 روستای فهرج شبکه آب آشامیدنی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، احمد بهرامی شنبه‌شب در جلسه شورای اداری فهرج با بیان اینکه بیش از 40 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان فهرج فاقد شبکه آب آشامیدنی است، اظهار داشت: به 30 روستا در فهرج با تانکر آبرسانی می‌شود.
وی افزود: همچنین 15 روستا در بخش مرکزی شهرستان فهرج با مشکل آب آشامیدنی روبه‌رو هستند.  
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فهرج با اشاره به اینکه آب آشامیدنی روستای حسین‌آباد و نعیم‌آباد شور و غیر قابل مصرف است، خاطرنشان کرد: برای تامین آب آشامیدنی روستای نعیم‌آباد و امامیه به زودی عملیات احداث چاه جدید آب آشامیدنی این روستا با اعتبار 170 میلیون تومان آغاز می‌شود.
بهرامی گفت: برای توسعه شبکه آب آشامیدنی شهرستان فهرج 149 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
احمد لقمانی رئیس اداره برق شهرستان فهرج اظهار داشت: ساکنان روستاهایی که هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کنند از روشنایی معابر برخوردار می‌شوند.
وی افزود: یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز شبکه برق شهرستان فهرج در سال جاری اختصاص یافته است.
به گزارش فارس، نداشتن خانه بهداشت، نبود آب آشامیدنی سالم، توسعه شبکه برق و مشکل روشنایی معابر روستا، مشکل اسناد کشاورزی و نداشتن مدرسه از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از سوی ساکنان روستای امامیه در جلسه اداری شهرستان فهرج بود. 
به گفته ساکنان روستای امامیه با واگذاری انشعاب برق به ساکنان این روستا از سوی اداره برق و نبود تیر برق در معابر روستا، ساکنان روستا از کابل‌های به مسافت زیاد 500 متری استفاده می‌کنند که موجب کاهش افت برق این روستا شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول