اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج خبر داد:

اعطای تسهیلات بلاعوض مسکن‌ در فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: به مالکانی که تسهیلات ساخت مسکن دریافت کرده و منازل آنها تکمیل نشده است، در صورت عدم بدهی اقساط معوقه 20 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات بلاعوض مسکن‌ در فهرج
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین شنبه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان فهرج اظهار داشت: به مالکانی که  تسهیلات 4.5 میلیون تومانی برای ساخت مسکن در بخش‌های مرکزی و نگین کوی فهرج پرداخت و منازل آنها تکمیل نشده است در صورت پرداخت اقساط  معوقه از سوی مالکان که بدهی نداشته باشند، 20 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مزارع و باغ‌های کشاورزان فهرجی باید به سیستم آبیاری نوین مجهز شوند، تصریح کرد: برای صرفه‌جویی و هدر رفت در مصرف آب، جلوگیری از خسارات خشکسالی و کمبود منابع آب‌های زیرزمینی کشاورزان فهرجی از سیستم آبیاری مکانیزه استفاده کنند.
فرماندار فهرج از کشاورزان خواست برای گرفتن تسهیلات اجرای سیستم آبیاری مکانیزه به بانک کشاورزی مراجعه کنند.
زین‌الصالحین همچنین از تمدید تسهیلات اعطایی و معوقه کشاورزان به بانک کشاورزی خبر داد.
وی به نبود شبکه آبرسانی در تعدادی از روستاهای شهرستان فهرج اشاره کرد و بیان داشت: برای آبرسانی سیار به روستاها با تانکر با مشکل روبه‌رو هستیم.
فرماندار فهرج خاطرنشان کرد: معابر روستای امامیه شن‌ریزی و تسطیح می‌شود و کانال کشاورزی روستای امامیه یک به طول یک کیلومتر و کانال کشاورزی امامیه دو به طول 400 متر لوله‌گذاری می‌شود.
به گزارش فارس، جلسه شورای اداری شهرستان فهرج در روستای امامیه بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول