اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج اعلام کرد:

ثبت‌نام 1000 نفر برای مشاغل خانگی در فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: بیش از یکهزار نفر برای مشاغل خانگی در شهرستان فهرج ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 1000 نفر برای مشاغل خانگی در فهرج
حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: ثبت‌نام برای اشتغال خانگی در شهرستان فهرج با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده و متقاضیان زیادی در این زمینه داریم.
وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی در رأس بر‌نامه‌های فرمانداری فهرج است، افزود: تلاش می‌کنیم تا زمینه فعالیت بیشتری را در این شهرستان فراهم آوریم. 
زین‌الصالحین با بیان اینکه بسیاری از متقاضیان وام‌های اشتغالزایی مشکل ضمانت دارند، گفت: متقاضی ضمانت‌های وام‌های اشتغالزایی به صورت زنجیره‌ای هستند که در این ارتباط باید برای رفع مشکلات متقاضیان جویای کار چاره‌اندیشی شود‌.
وی تصریح کرد: فهرج یکی از شهرستان‌های جدیدالتأسیس استان کرمان است و به دلیل نبود کارخانجات در این شهرستان کمتر نیروی کار در این زمینه فعال است.
فرماندار فهرج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکنون بیش از یک هزار نفر برای مشاغل خانگی در شهرستان فهرج ثبت‌نام کرده‌اند، درخواست ما تخصیص اعتبارات بیشتر برای اشتغالزایی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول