اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران مطرح کرد:

وجود هزار پروژه نیمه تمام در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: یک هزار پروژه نیمه تمام در مازندران وجود دارد.

وجود هزار پروژه نیمه تمام در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی حیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان 320 تختخوابی شهرستان ساری در جمع خبرنگاران در مورد مسائل فنی پروژه 320 تختخوابی ساری اظهار داشت: مشکلات فنی خاصی در اجرای پروژه در ظاهر مشاهده نشد هرچند که در اجری کار بزرگ ممکن است مسائل جزیی دیده شود که مسئولان اجرایی باید اقدام به رفع نقص بپردازند.
وی در مورد مشکلات تامین نقدینگی بیمارستان 320 تخت‌خوابی ساری تصریح کرد: برای برطرف کردن تامین نقدینگی پروژه‌هایی که به صورت ملی تصویب  می‌شود دولت راهکار فروش اوراق محلی را پیشنهاد داد که با اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات بومی و محلی مردم به دست خودشان برطرف می‌شود.
این مسئول در ادامه در مورد روند قانونی فروش اوراق محلی خاطر شان کرد: سازوکار قانونی آن آماده است و دولت نیز تضمین طرح را انجام می‌دهد و مشکلات مردم با سرمایه خودشان برطرف می‌شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ساخت بیمارستان آیت الله روحانی بابل که عملیات ساخت آن حدود 17 سال طول کشید یادآور شد: دولت اهتمام ویژه‌ای به تکمیل پروژه‌‌ها دارد ولی برخی از پروژه‌ها برای اجرایی شدن نیاز به تامین اعتبار ویژه‌ و سنگینی دارند که به صورت کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست.
وی ادامه داد: بهترین راهکار برای اتمام پروژ‌ه‌هایی که مردم هم علاقه دارند ساخت آنها زودتر به پایان برسد فروش اوراق محلی است که باید ساز و کار قانونی آن در استان فراهم شود.
هاشمی در مورد زمان اتمام ساخت پروژه بیمارستانی 320 تخت‌خوابی ساری اذعان داشت: با فروش اوراق محلی و مشارکت مردم این پروژه تا یک سال ونیم دیگر به اتمام می‌رسد.
وی درباره تامین منابع مالی بیمارستان در دست ساخت ساری خاطرنشان کرد: ساز و کار مالی اجرای این طرح را دولت و مجلس تصویب کردند که بدون مشارکت مردم امکان تامین منابع مالی وجود ندارد.
معاون عمرانی استاندار مازندران تعداد طرح‌های نیمه تمام در مازندران را یک‌هزار پروژه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌ها در دست اجرای استان به خاطر 10 میلیون تومان به زمین مانده است که نیاز است فرمانداران استان رفع مشکلات مالی پروژه‌های تا 50 میلیون تومانی را در برنامه کاری خود قرار دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول