اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران 1400 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برای اتمام یک‌هزار پروژه نیمه تمام این استان یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران 1400 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید عیسی هاشمی شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید آتش‌نشانی رویان در جمع خبرنگاران حاضر بیان داشت: یک‌هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که از پیشرفت 30 تا 90 درصد برخوردارند و برای اتمام آنها یک ‌هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی مجموع اعتبارات تملک دارایی استان را حدود 189 میلیارد تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این مبلغ به اضافه مبالغی که از محل ردیف‌ها و تبصره‌ها است به 230 تا 240 میلیارد تومان خواهد رسید.
هاشمی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری از استان به شهرستان‌ها احاله شد، تصریح کرد: فرمانداران به‌عنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای امور اولویت‌دار برنامه‌ریزی می‌کنند و توصیه شده به سمت پروژه‌های نیمه‌تمام بروند که امسال به اتمام می‌رسد و فرمانداران هم همین سیاست را رعایت کردند.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های خوبی تا پایان سال افتتاح شود، بیان داشت: مهم‌ترین پروژه مسکن مهر است که تا پایان سال 24 هزار واحد به مردم استان تحویل می‌شود.
وی در پاسخ به میزان آزادسازی سواحل و موفقیت این امر گفت: 330 کیلومتر ساحل در استان داریم که حدود 120 کیلومتر آن آزاد شده است.
هاشمی تصریح کرد: حدود 190 تا 200 کیلومتر هم در اختیار بنادر و نیروهای نظامی و انتظامی است که ذاتاً ماموریت دریایی دارند و باید حضور داشته باشند و حدود 20 تا 25 کیلومتر هم در اختیار بعضی از ادارات و بخش خصوصی است که ارزیابی نسبی از آن صورت گرفته و آما و ارقام تهیه و به دولت ارائه شد.
این مسئول عنوان کرد: برخی از دستگاه‌ها هم ادعا دارند که ذاتاً باید در ساحل حضور داشته باشند که ما قبول نداریم و با آزادسازی سواحل آنها بیش از 140 کیلومتر از ساحل مازندران آزاد شده تلقی و برای بقیه برابر دستور دولت و رهبری مبنی بر آزادسازی 60 متری سواحل هم باید فکری کرد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به طرح آزادسازی اجرا شده در ساحل فرح آباد ساری، آن را به‌عنوان طرح الگو برای سایر نقاط اعلام کرد و اذعان داشت: رایزنی‌ها برای آزادسازی مناطق باقیمانده در حال انجام است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول