اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح دومین پرو‍ژه ماهی در قفس در خزر

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از افتتاح دومین پرو‍ژه ماهی در قفس در دریای رامسر خبر داد.

افتتاح دومین پرو‍ژه ماهی در قفس در خزر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، سید‌علی‌اکبر طاهایی شامگاه شنبه در دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال مازندران که برای نخستین بار در شهرستان رامسر و اردوگاه میرزاکوچک خان جنگلی تشکیل شد، اظهار کرد: استانداری در نظر دارد به صورت گردشی کارگروهای اشتغال را به شهرستان‌ها ببرد و این جلسه نیز به دلیل استعداد گردشگری بالای رامسر و اینکه این شهرستان قطب گردشگری ایران است و همچنین همزمانی جلسه کارگروه اشتغال با افتتاح دومین پروژه ماهی در قفس در رامسر برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: موضوع اشتغال از دغدغه‌های مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی است و باید فرهنگ کار را فقط در میز و اداره نبینیم و نباید فقط در این مقوله خلاصه شود.
استاندار مازندران به لزوم تولید کار تاکید و بیان کرد: ظرفیت ما باید برای تقویت تمام دستگاه‌های اجرایی متمرکز شود تا بتوانیم مهم‌ترین دغدغه مسئولان کشور یعنی ایجاد اشتغال را مدیریت کنیم.
وی با انتقاد از کسانی که تنها دنبال کارهای اداری و پشت میز نشستن هستند، گفت: بعضی‌ها با فریبکاری، سندسازی و اخذ تسهیلات هنگفت از طریق داده‌های رومیزی و زیرمیزی، کارهای نادرستی را پیش می‌برند که فرهنگ کار سالم را در کشورمان خدشه‌دار می‌کنند.
استاندار مازندران تصریح کرد: اساس کار این آدم‌ها اشتباه است و چنین آدم‌های‌ به درد ایجاد اشتغال نمی‌خورند، به همین علت مسئولان حراست و اطلاعات ادارات باید با حضور چنین اشخاصی برخورد جدی به عمل آورند.
در بخش دیگری از این مراسم نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس در دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال نیز طی سخنانی گفت: حضور این همه مدیر در جلسه امروز بیانگر اهمیت امر اشتغال بوده و موید این مطلب است که همه مصمم هستند در این باره به نحو احسن فعالیت کنند.
ابوالفتح نیکنام با اشاره به ثروتمند بودن ایران به لحاظ منابع طبیعی و ذخایر زیرزمینی اظهار کرد: خداوند به معنی واقعی کلمه به کشور ایران عنایت داشته چرا که ایران در خیلی از زمینه‌ها جزو 10 کشور برتر جهان است به‌ویژه استان مازندارن که سرآمد کشور ایران است.
وی ادامه داد: این مهم جای کار را برای مسئولان فراهم کرده است اما با وجود این همه مواهب خدادادی ما شاهد دغدغه اشتغال در کشور هستیم.
نیکنام خاطرنشان کرد: مدیران استانی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی علاوه بر اینکه باید دقت لازم را داشته باشند همچنین باید شرایط آسانی را برای آنها فراهم کرده تا بتوان زمینه اشتغال را برای خود و مردم فراهم کرد.
امام جمعه رامسر نیز گفت: همه شما مدیران به دنبال حل مشکلی هستید که عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها نظیر فقر، فساد و بیکاری است که حضور مدیران می‌تواند در جلسه کارگروه اشتغال فرصتی برای رفع آنها باشد.
حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده افزود: کشورمان با توجه به سرمایه‌های خدادادی و نیروی انسانی کارآمد این موقعیت را دارد که دو برابر جمعیت فعلی کشور را به صورت بالقوه زیر پوشش قرار دهد اما این درحالی است که ما شاهد معضل بیکاری در کشور هستیم بنابراین برای حل آن باید فرهنگ کار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
باقرزاده با قدرانی از همت بلند دولت نهم و دهم پیرامون ایجاد اشتغال گفت: باید تلاش کرد تا تمام مصوبات دولت به صورت نهایی به مرحله اجرا برسد بلکه جوانان و همچنین سرمایه‌گذاران خصوصی که برای سرمایه‌گذاران ملی و اشتغال گام بر می‌دارند جلوی یاس و ناامیدی که برگرفته از بیکاری است، گرفته شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول