اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد:

11.5 میلیارد تومان هزینه پروژه محور بوشهر، شیف، گناوه

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای اجرای پروژه محور بوشهر، شیف به گناوه 11.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

11.5 میلیارد تومان هزینه پروژه محور بوشهر، شیف، گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نصوری صبح امروز در نشست شورای فنی استان بوشهر اظهار داشت:  راه‌های اصلی در مناطق مرزی استان باید به بزرگراه تبدیل شود تا شاهد توسعه پسکرانه‌های بنادر نیز باشیم. محور بوشهر، شیف گناوه نقش مهمی در توسعه روستاهای اطراف این مناطق دارد.
معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان داشت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی هشت میلیارد تومان، از محل اعتبارات مازاد 1.5 میلیارد تومان و دو میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات استان بوشهر برای این پروژه اختصاص می‌یابد.
نصوری با بیان اینکه بومی کردن تکنولوژی از نکات مثبت اجرای این پروژه بوشهر است، گفت: استفاده از نیروهای جوان و تحصیلکرده در شرکت‌های پیمانکاری برای این پروژه نیز از دیگر مزایای پروژه محور بوشهر، شیف به گناوه است. اجرای پروژه مذکور توسعه بندر ریگ، روستاهای مجاور و بنادر حاشیه‌ای را به دنبال دارد.
معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: راه‌های مرزی را در استان بوشهر باید تقویت کنیم تا توسعه بنادر نیز تسریع شود.مقاوم سازی به عنوان یک اصل مهم در پروژه‌های عمرانی مد نظر است.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: به وزیر قول دادیم این پروژه در بهمن ماه امسال به اتمام برسد.
علیرضا صفایی بوشهری تصریح کرد: با نشست‌هایی که داشتیم برای تسریع در اجرای این پروژه، هم اکنون در سه شیفت کاری این پروژه در حال اجراست. اعتبار این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت، تملک دارایی و اعتبارات ملی تامین شده است. امیدواریم با حمایت مسئولان و تلاش پیمانکاران روند اجرای این پروژه بیش از پیش سرعت یابد.
مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر نیز در این نشست در ارتباط با پروژه کتابخانه شهید عاشوری بوشهر گفت: این کتابخانه در محیطی به مساحت 1500 متر مربع حدود یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعتبار برای تخریب و نوسازی نیاز دارد.
احمد زارعی افزود: به منظور مقاوم سازی این پروژه، یکی از شرکت‌های معتبر استان را درگیر این کار کردیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول