اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد:

لزوم رفع موانع قانونی برای اجرایی شدن پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع موانع قانونی برای اجرایی شدن پروژه‌ها شد.

لزوم رفع موانع قانونی برای اجرایی شدن پروژه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمد کاظم حجازی عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به برکات سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: برخی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور در شهرستان همدان اجرایی شده و قسمتی از آنها نیز زمین مانده که باید مشکلات اجرای آنها رفع و رجوع شود.
به گفته وی مدیران پیگیر انجام کارها هستند ولی وجود برخی موانع قانونی عامل عدم تحقق بعضی از این پروژه‌هاست که باید به این مهم نیز توجه لازم صورت پذیرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد اشتغال پایدار در همدان شد و افزود: همدان قابلیت‌های فراوانی برای کار در بخش صنعت و حوزه صنایع تبدیلی دارد که اجرایی شدن این امر در کاهش بیکاری نقش بسزایی خواهد داشت.
وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: در همین راستا بانک‌ها باید تسهیلات لازم را در اختیار قرار دهند تا شاهد اجرایی شدن این مهم باشیم.
حجازی ابراز داشت: برخی از پروژه‌های سفرهای قبلی در حوزه فرهنگ، تربیت‌بدنی و گردشگری همدان محقق نشده است، که موانع قانونی این موارد نیز باید رفع شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمبود منابع درآمدی شهرداری‌های شهرستان افزود: درخواست ما این است تا جایی که امکان دارد اعتبارات مورد نیاز شهرداری از طریق معاونت عمرانی تأمین شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ایجاد قطار شهری را از دیگر موضوعات مورد نظر همدان خواند و در ادامه بیان داشت: باید وضعیت زیرساختی حوزه درمان نیز ارتقا یابد که این مهم از دیگر موارد مورد درخواست مردم است.
وی تصریح کرد: تأمین منابع لازم برای تجهیز خانه‌های بهداشت در روستاهای سطح شهرستان نیز از دیگر مواردی است که باید در دستور کار باشد.
فرماندار همدان نیز اظهار داشت: آورده دولت برای همدان در سه دور سفرهای رئیس جمهور 800 میلیارد تومان بوده که این مهم قابل توجه است.
حسن قهرمانی‌مطلق در پایان گفت: پیشرفت فیزیکی مصوبات دور اول سفر 95 درصد، دور دوم 92 درصد و دور سوم نیز 36 درصد بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول