اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فارسان خبر داد:

انبوه پروژه‌های عمرانی ناتمام در فارسان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان با ابراز نارضایتی از انبوه پروژه‌های عمرانی ناتمام این شهرستان گفت: باید اعتبارات لازم به‌منظور تکمیل و راه‌اندازی این پروژه‌ها اختصاص یابد تا بیش از این شاهد اتلاف سرمایه‎ها نباشیم.

انبوه پروژه‌های عمرانی ناتمام در فارسان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز مردانی‌نژاد عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان، برگزاری سفرهای شهرستانی را از ابتکارات بسیار کارآمد استاندار این استان دانست و اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی برگزاری این سفرها به توسعه عدالت متوازن و پیشرفت شهرستان فارسان کمک شایانی می‎کند.
وی بر ضرورت اجرایی شدن مصوبه‌های سفر نخست استاندار به این شهرستان تاکید کرد و افزود: در صورت اجرایی شدن این مصوبات بسیاری از مشکلات این شهرستان برطرف می‌شود.
مردانی‌نژاد با ابراز نارضایتی از انبوه پروژه‌های عمرانی ناتمام این شهرستان گفت: باید اعتبارات لازم به‌ منظور تکمیل و راه‌اندازی آنها تخصیص یابد.
فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: در این شهرستان زمینه لازم برای اجرای پروژه‌های کشاورزی فراهم است که بر همین اساس می‌توانیم با اجرای صحیح پروژه‌های جهاد کشاورزی بستر لازم را برای اشتغال جوانان این شهرستان فراهم کنیم.
امام جمعه فارسان نیز در ادامه این نشست، اشتغال را مهم‌ترین دغدغه جوانان فارسان عنوان کرد و گفت: باید برای حل مشکل اشتغال جوانان این شهرستان راهکار مناسبی اندیشیده شود.
به گفته حجت‌الاسلام عبدالعلی ‌پوراکبر سفرهای شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری و معاون منشأ خیر و برکات بسیار برای مردم این شهرستان خواهد بود.
وی با بیان اینکه جوانان این شهرستان دارای دانش و درایت هستند، گفت: در صورت فراهم شدن زمینه اشتغال آنها می‌توانیم از نیروی کار جوانان به نحو احسن استفاده کنیم.
پوراکبر تأکید کرد: بیکاری جوانان نه تنها ضرر و زیان‌های گوناگون اقتصادی و اجتماعی برای جامعه ما ایجاد کرده، بلکه ضربات سنگین فرهنگی و اخلاقی به جامعه وارد کرده است.
وی ادامه داد: به گفته جامعه‌شناسان و کارشناسان یکی از علل اصلی رشد بزهکاری در جوانان امروز جامعه بیکاری است، بنابراین باید برای این مشکل اساسی کشور چاره‌اندیشی شود و از راه‌های درست و مناسب آن را حل کرد و هرچه زودتر برای جوانان ایجاد اشتغال کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به‌ منظور بازدید از پروژه‌های در دست اقدام و بررسی مسائل و مشکلات مردم به شهرستان فارسان سفر کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول