اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

تکمیل 14 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از تکمیل 14 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در آبپخش خبر داد.

تکمیل 14 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید‌محمود موسوی‌ در دیدار با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرداری آبپخش برنامه‌ریزی خود برای تحقق خواسته‌های شهروندان که بهبود وضعیت عمرانی است را تدوین کرده و از مسئولان ادارات بخش آبپخش انتظار همکاری داریم. 
شهردار آبپخش بیان کرد: جاده اصلی شهر آبپخش از جاده‌های پرتردد جنوب کشور است و شهرداری آبپخش به ناچار برای حفظ ایمنی شهروندان در برخی نقاط این مسیر اقدام به نصب موانع کرده است.
وی بر اهمیت رسیدگی بر این جاده شریانی تاکید کرد و افزود: به دلیل عبور تریلرها، اتوبوس‌ها و... شاهد فرسودگی خیابان اصلی شهر که با هزینه سنگینی ساخت شده است هستیم و از مسئولان راه ‌و ترابری انتظار داریم شهرداری آبپخش را در ترمیم و روکش آسفالت خیابان اصلی شهر که هزینه هنگفتی به دنبال دارد یاری کنند.
موسوی ادامه داد: ایجاد سه پل عابر پیاده در مسیر خیابان انقلاب برای تسهیل در گذر از عرض خیابان یکی از خواسته‌های شهروندان است و شهرداری بارها این درخواست را اعلام کرده ولی متاسفانه به آن ترتیب اثر داده نشده است.
این مسئول با بیان اینکه آبپخش بیشترین ارتباط را با مرکز شهرستان دارد، تصریح کرد: با تلاش‌ و پیگیری شورای اسلامی شهر آبپخش در سال گذشته شاهد فعالیت یک دستگاه اتوبوس در مسیر آبپخش بودیم که با استقبال بی‌نظیر مردم آبپخش روبه‌رو شد و نیاز به اضافه شدن یک دستگاه اتوبوس دیگر احساس می‌شود.
موسوی ضمن اعلام حضور بالغ بر 300 دانش‌آموز و دانشجوی آبپخشی در مرکز شهرستان، افزود: برای گسترش سیستم حمل و نقل عمومی آبپخش پیگیری‌های لازم برای اضافه شدن یک اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی آبپخش را کرده‌ایم و خواهان تسریع در روند اجرای این مسئله هستیم.
وی از تکمیل 14 پروژه عمرانی در آبپخش خبر داد و عنوان کرد: در شش ماه نخست امسال تعداد 14 پروژه نیمه‌تمام شهرداری را تکمیل کرده‌ایم و بسیاری از طرح‌ها هم‌اکنون به بهره‌برداری رسمی نیز رسیده است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: توجه به تمام شهرها و بخش‌های این شهرستان مورد توجه جدی قرار دارد و پیگیری لازم برای توسعه شهرستان را انجام داده‌ایم.
ایوب پاپری‌مقدم گفت: رسیدگی به مشکلات آبپخش را با جدیت پیگیری می‌کنیم و شورای اسلامی این شهر از فعال‌ترین شوراهاست و تلاش و فعالیت ارزشمندی از خود نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول