اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جوراندیرو برزیلی؛

فوتسالیست‌های صبای قم به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: کادر فنی تیم ملی فوتسال امید کشورمان دو بازیکن تیم فوتسال صبای قم را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

فوتسالیست‌های صبای قم به تیم ملی دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تنها چهار هفته از آغاز سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است، از سوی کادر فنی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید فوتسال ایران اعلام شد.
در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان، نام دو بازیکن تیم فوتسال صبای قم یعنی ناصر اطمینان و علیرضا وفایی نیز به چشم می‌خورد که این دو بازیکن در کنار سایر دعوت شده‌ها در تمرین تیم ملی شرکت می‌کنند.
علاوه بر بازیکنان تیم فوتسال صبای قم، سپهر محمدی، حمیدرضا یوسفی، محمد زارعی، قدرت بهادری و سیدرضا موسوی از اصفهان، اسماعیل عباسیان، امین شامل، علی اسعدی و مسعود سعادتی از خراسان رضوی، بهنام قربانی از اردبیل دیگر دعوت شده‌ها هستند.
این در حالی است که مهدی مصطفایی، حسام سلطانی و احمد اسماعیل پور از تهران، بابک سهرابی و محمد بیضایی نژاد از فارس، طاهر مرتضوی از مازندران، مسلم رستمی‌ها از قزوین، علی عابدین از البرز و میثم خیام از کرمان هم در این اردو حضور دارند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال امید کشورمان که در واقع پشتوانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان محسوب می‌شود، این بازیکنان در 10 مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان شرکت خواهند کرد.
همچنین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌کنند تا تیم ملی امید به سرمربیگری جوراندیرو برزیلی و مصطفی عمادی دستیار وی آماده مسابقات و تورنمنت‌های برون مرزی نیز شود.
ناصر اطمینان و علیرضا وفایی در حالی به تیم ملی فوتسال امید کشورمان دعوت شده‌اند که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتسال صبای قم به مصاف حریفان می‌روند و تا این هفته با صبای قم مکان چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.
تیم فوتسال صبای قم در چهار هفته اخیر سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاه‌های کشور مقابل تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران، میثاق تهران و شهرداری ساوه به پیروزی رسیده است و در حال حاضر بعد از تیم‌های صنایع گیتی پسند و فولاد ماهان سپاهان اصفهان 12 امتیازی و نیز حفاری اهواز 10 امتیازی، با 9 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات ایستاده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول