اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صدیقی:

توحید بی‌ولایت عین شرک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: توحید بی‌ولایت، توحید نیست و عین شرک است.

توحید بی‌ولایت عین شرک است
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر در جمع زائران بارگاه امامزادگان یاسر و ناصر (ع) در روز میلاد عالم آل محمد (ص) ضمن تبریک این روز به تمام شیعیان جهان، بارگاه منور حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) را خورشیدی درخشان بر آسمان ایران دانست و اظهار داشت: حرم حضرت رضا (ع) در این شب و روز قبله دل‌های عاشق است و هر کس دلش را از راه دور و نزدیک به این حرم با صفا راهی می‌کند تا با بهره‌گیری از انوار الهی آن، به کمال و سعادت دست یابد.
امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: استقبال مردم ایران در طول گذر حضرت تا رسیدن به این سرزمین بی‌سابقه بوده است و این حرکات و استقبال‌ها در خون مردم ایران وجود دارد و امروز مقام معظم رهبری در سفر به هر شهری از کشور، با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه می‌شوند.
وی با اشاره به سفر عراق و دیدار با برخی علمای نجف تصریح کرد: در سال 1388 بود که در سفر به نجف اشرف به نزد حضرت آیت‌الله سیستانی مشرف شدیم و ایشان با توجه به اتفاقات تلخ انتخابات و با توجه به اخبار ناصحیحی که به دستشان می‌رسید، بسیار از دو دستگی بین مردم و انقلاب و رهبری نگران بودند.
آیت‌الله صدیقی گفت: اما در همین اوج فتنه بود که رهبر معظم انقلاب به شهر نوشهر سفر کردند و با توجه به باران شدیدی که می‌بارید، آن استقبال بی‌نظیر از آن بزرگوار صورت گرفت و افتخار دیگری را برای مردم این سرزمین رقم زد.
عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در جمع زائران حرم امامزادگان سید یاسر و سید ناصر (ع) فرزندان موسی‌بن جعفر (ع) افزود: امروز هم عشق به ولایت در میان مردم این کشور موج می‌زند و من بسیار در دانشگاه‌ها دیده‌ام که جوانانی با خلوص نیت و با تمام وجود حاضر بوده‌اند جان خود را در راه انقلاب و رهبری معظم فدا کنند.
آیت‌الله صدیقی خاطرنشان کرد: این حس در میان ما سرمایه‌ای است که از اجداد خود به ارث برده‌ایم و باید آن را به نسل‌های بعدی نیز منتقل نمائیم.
صدیقی افزود: مردم ایران برای دیدن یک لحظه امام رضا (ع) سختی‌های فراوانی را به جان خود خریدند تا از وجود آن حضرت سیراب گردند و در رکاب آن حضرت قرار گیرند.
وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) تأکید کرد: توحید بی‌ولایت، توحید نیست و عین شرک است و آن امتیازی که بهشتیان را ممتاز می‌کند عشق به ولایت آنهاست.
امام جمعه موقت تهران بیان داشت: شرط دین‌داری زیر پرچم ولایت بودن است و اگر چیزی غیر بر نظر ولایت باشد هیچ اهمیتی ندارد و از پایه باطل است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول