اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

جریان انحرافی با شعار امام زمان قصد تضعیف ولایت دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: جریان انحرافی می‌خواهد با شعار امام زمان(عج) تضعیف ولایت فقیه را دنبال می‌کند.

جریان انحرافی با شعار امام زمان قصد تضعیف ولایت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز در جمع مردم گرگان با اشاره به جایگاه تولی و تبری اظهار داشت: تولی و تبری از واجبات دین از مهمترین و مقدمه موفقیت سایر واجبات است.
وی با بیان اینکه در قرآن برائت از دشمنان خدا مقدمه ایمان خدا است، تصریح کرد: در بسیاری از دستورات معصومین توجه به این مسئله کاملا مشاهده شده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انحرافات برخی از خواص در طول تاریخ، گفت: در طول تاریخ اسلام نمونه‎های از ضعف قوت این افراد را شاهد بودیم.
حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: کربلا اگر کربلا شد به خاطر این بود که عده‌ای در آن زمان نیز بودند که اگر چه به امام حسین(ع) علاقه‌ داشتند ولی حال و حوصله مقابله با یزید را نداشتند.
وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی تاکنون عموم مردم در پیروی از تولی و تبری به درستی عمل کردند شاهد این مدعا وصیت‌نامه امام راحل بوده است که فرمودند "به جرات اعلام می‌کنم ملت اسلامی ایران از مسلمانان عصر حجاز و مسلمانان عهد کوفه برتر هستند".
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل برتری ملت بزرگ ایران بر مسلمانان صدر اسلام توجه به تولی و تبری است.
حجت‌الاسلام طاهری افزود: بعد از رحلت امام نیز تا به امروز اکثر مردم در این وظیفه به درستی عمل کردند رهبر معظم انقلاب هم در چهارده خرداد امسال هم اعلام کردند خدای تو شاهد باشد من از این مردم راضی هستم.
وی با بیان اینکه برخی خواص از ابتدا انقلاب نتوانستند در این دو وِیژگی درست عمل نکردند، تصریح کرد: برخی اگر در ظاهر اعلام می‌کنند ولی در عمل اعلام شفافیت لازم را ندارند که این رفتار از تولی و تبری خارج است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب عده‌ای اگر چه با امام (ره) همراه بودند ولی بعدها مشخص شد که با دشمنان همراه هستند.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه خواص بی‌بصیرت از عموم مردم جا مانده‌اند، افزود: رمز موفقیت عموم مردم این بوده است که برای بودن در مسیر، شاخص را گم نکرده‎اند.
وی اضافه کرد: شاخص برای اطمینان از درستی راه، مسیری است که خداوند، پیامبر، امامان معصوم و تبعیت از نایب بر حق امام زمان(عج) ولی فقیه مشخص کرده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات سال 1388 نامزدهایی مورد تایید شورای نگهبان بودند که مردم وقتی دیدند که این افراد مورد تایید فقهای شورای نگهبان هستند پای صندوق‌های رای آمدند.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه کسی که ایمان دارد و در مسیر انقلاب قرار گرفت وقتی حکم رهبری را شنید نباید در دلش احساس ناراحتی کند، افزود: آنهایی که دل به دشمنان بستند در این‌گونه مواقع لنگ می‌زنند.
وی تصریح کرد: موسوی در دو روز به برگزاری انتخابات در مصاحبه با خبرگزاری‌های خارجی گفت "رسیدن به رئیس جمهوری اول کار است و برنامه‌های دیگری داریم" که برنامه‌هایی دیگر آنها تغییر نظام بود.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مثال‎زدنی مردم فهیم ایران اسلامی بساط فتنه 88 جمع شد.
حجت‌الاسلام طاهری افزود: در تمام یک سال و نیم بعد از فتنه 88 مقام معظم رهبری در هر مناسبتی گریزی به این فتنه زد و سعی کرد که مردم را هوشیار کند.
وی اضافه کرد: پیش از این سابقه نداشت یک موضوع بارها از سوی رهبری مورد تاکید قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه جدید و اقدامات جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی سبب شد که فتنه‎گران سال 88 می‌رفت که برای همیشه فراموش شوند زبان دراز شوند.
حجت‌الاسلام طاهری بر ضرورت نقد و افشاگری نیات پلید جریان انحرافی خاطرنشان کرد: پشت جریان فتنه قدیم و فتنه جدید به هم گره خورده است و وجه مشترکاتشان ضدیت با اصل ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: جریان انحرافی می‌خواهد با شعار امام زمان(عج) تضعیف ولایت فقیه را دنبال می‌کند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار همه دلسوزان انقلاب این است که احمدی‌نژاد به احمدی‌نژاد قبل از دولت نهم برگردد.
حجت‌الاسلام طاهری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم بیان کرد: حضور حداکثر مردم در انتخابات تضمین کننده آینده انقلاب است.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه نیز خاطرنشان کرد: بهترین سوغات انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه مردم‎سالاری دینی است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیداری اسلامی به ثمره رسیدن خون شهداست، گفت: دشمن سال‌های تلاش کرده بودند که انقلاب ما به کشورهای دیگر جهان صادر نشود ولی اکنون به برکت انقلاب کشورهای اسلامی منطقه بیدار شدند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول