اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرمانده انتظامی انزلی:

الگو شدن ایران به دلیل استمرار ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عقیدتی‌سیاسی فرمانده انتظامی انزلی گفت: استمرار ولایت موجب شده تا ایران در جهان به عنوان یک الگوی اسلامی مطرح شود.

الگو شدن ایران به دلیل استمرار ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حجت‌الاسلام سید مرتضی مهدی‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم گلباران و غبار روبی مزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استمرار و ادامه راه شهدا را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه شهدا از ذخایر ارزشمند انقلاب هستند، گفت: گرامیداشت و کرامت خانواده‌های شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی انزلی بیان داشت: شهدا در زمان و تاریخ خود وظیفه‌ای که به عهده داشتند را با ایثار جان خود مخلصانه انجام دادند.
وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در برابر تهدیدهای قدرت‌های استکبار جهانی دنیا که به جنگ با ملت ایران آمده بودند ایستادگی کردند.
مهدی‌زاده با بیان اینکه تجدید میثاق با شهدا حفظ میراث ماندگار شهید و شهادت را به همره دارد، افزود: حفظ ارزش‌های شهدا پس از جنگ یک وظیفه است.
وی با بیان اینکه ایران تنها کشور با اقتدار از نظر سیاسی، فرهنگی و دفاعی است، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت و ایثار شهدا این افتخار را برای کشور به ارمغان آورده است.
این مسئول واهمه آمریکا از قدرت دفاعی و نظامی ایران را از دیگر افتخارات کشور دانست و اذعان داشت: این افتخار با استمرار ولایت به نتیجه رسیده و کشور ایران را در دنیا معرفی کرده است.
وی با بیان اینکه راه شهید و شهادت در کشور ادامه دارد، ابراز داشت: برای دفاع از مرزهای کشور و ارزش‌های نظام شهدای گرانقدری را تقدیم نظام کردیم.
مهدی‌زاده امنیت کشور را مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران در گذشته و ادامه راه ایثارگری‌های شهدا در جامعه کنونی دانست و افزود: عزت‌آفرینی شهدا هیچ‌گاه کم‌رنگ نمی‌شود.
وی بر ضرورت حفظ دستاوردهای شهدا تاکید کرد و بیان داشت: تبعیت از ولایت و در مسیر ولایت گام برداشتن کشور را در برابر تمام تهدیدات بیمه می‌کند.
شهرستان بندر انزلی 408 شهید والامقام را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
در این مراسم امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول