اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:

کاهش 60 درصدی سرقت در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نهاوند از کاهش 60 درصدی سرقت در نهاوند خبر داد.

کاهش 60 درصدی سرقت در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مظاهر کاظمی ‌‌امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: نیروی انتظامی نگهبانان همیشه بیداری هستند که همه وقت خود را برای امنیت و آرامش این کشور و این منطقه هزینه می‌کنند.
وی مردمی بودن نیروی انتظامی را مهم‌ترین شاخصه این نیرو ذکر کرد و ادامه داد: امروز نیروی انتظامی با حفظ همین سرمایه معنوی، توانسته عرصه را بر سوداگران مرگ، قاچاقچیان، سارقان و متخلفان به گونه‌ای تنگ کند که اجازه هر گونه ابراز وجود را از آنها گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: دشمن با برنامه‌ریزی و جنگ نرم به مقابله با سرمایه‌های ایران اسلامی که همان جوانان این مرز و بوم هستند، آمده که باید نسبت به این مهم توجه داشت.
‌وی در بخش دیگری از سخنانش مجهز شدن نیروی انتظامی به تجهیزات مدرن و پیشرفته را امری ضروری و اساسی خواند که این مهم نیز باید در دستور کار باشد.
کاظمی ادامه داد: بهترین و اثرگذارترین عاملی که می‌تواند خستگی را از وجود این نیرو بزداید رضایت مردم از عملکرد ناجا است که برای به دست آوردن این مقوله مهم نیروی انتظامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کسب موفقیت‌های بالایی در طول شش ماهه نخست سال جاری در نهاوند خبر داد و بیان کرد: در جنگ‌ها و درگیری‌های مسلحانه و نزاع‌های دسته جمعی در نهاوند 90 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده‌ایم.
وی به کاهش 60 درصدی سرقت‌های خیابانی و احشام در روستاها نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز بیش از هر زمانی کشاورزان، دامداران، روستاییان، کسبه و اصناف نهاوند به دلیل برگزاری آموزش‌های مفید و لازم و همچنین تلاش شبانه‌روزی این نیرو احساس امنیت و ارامش خاطر دارند.
کاظمی افزود: متأسفانه بیش از 60 درصد علت تصادفات در نهاوند به علت تخلف موتورسواران است که در این مدت میانگین روزانه 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.
وی به اخذ تعهد از کاروان‌های عروسی در نهاوند توسط این نیرو خبر داد و گفت: با کاروان‌های عروسی که تا پاسی از شب موجب آزرده شدن خاطر مردم و همسایه شوند به صورت قانونی برخورد می‌شود.
فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: تعامل و همکاری خوب نهادهای امنیتی و امنیت ‌ساز در نهاوند موجب شده که پرسنل این نیرو نسبت به ایجاد امنیت پایدار اقدامات خوبی داشته باشند.
اسماعیل زارعی‌کوشا افزایش احساس امنیت را به نوعی موجب شکل‌گیری امنیت در جامعه خواند و تصریح کرد: اگر این احساس در آحاد مردم به وجود آید عرصه بر متخلفان تنگ می‌شود.
وی افزود: نیروی انتظامی به واسطه حضور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و... از نیروهای مخلص انقلابی است که توانسته‌ با تلاش‌های شبانه‌روزی سبب شود شهروندان شب و روز با خیال آسوده به زندگی روزمره خود بپردازند.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهدای این نیرو و همچنین تعدادی از افرادی که نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی احترام و اقدام کرده بودند تقدیر شد.
انتهای پیام/ج20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول