اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

بدون اعتقاد قلبی به ولایت فقیه ذره‌ای از عبادات پذیرفته نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با بیان اهمیت ولایتمداری در دین اسلام و مذهب تشیع گفت: اگر اعتقاد قلبی به ولایت فقیه نباشد ذره‌ای از عبادات پذیرفته نمی‌شود.

بدون اعتقاد قلبی به ولایت فقیه ذره‌ای از عبادات پذیرفته نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید مصطفی احمدی در خطبه‌‌های نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی مردم را به تفکر در روز قیامت خواند و اظهار داشت: تمام اعمال انسان‌ها در قیامت بدون کاستی محاسبه می‌شوند، حتی ذره‌ای از اعمال این از قلم نمی‌افتد.
امام جمعه موقت ورامین گفت: روز قیامت تمام پرده‌ها کنار می‌رود و هیچ یک از اعمال فرد پنهان نمی‌ماند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این روز انسان‌ها بر دو گروه‌اند، گروهی که اهل تقوا هستند خوشحال و شادمان و گروهی دیگر غمگین هستند. اهل تقوا همیشه در بهشت جاودان می‌مانند، ببینید برای فردای قیامت چه فرستادید، مبادا در آن روز آرزو کنید بین شما و اعمالتان فاصله فراوانی وجود داشته باشد.
خطیب جمعه ورامین تاکید کرد: نباید این قدر در پی مال و ثروت دنیا بود چرا که همیشگی نیست و کسی تا به حال بیش از یک کفن با خود از این دنیا نبرده است.
حجت الاسلام احمدی پاداش اصلی متقین را رضوان الهی دانست و گفت: اهمیت رضوان الهی از بهشت نیز بالاتر است.
وی سپس با اشاره به سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: هرکس به وجود این امام بزرگوار اعتقاد داشته باشد به تمام ۱۲ امام شیعه معتقد است و مذهب شیعه دوازده امامی دارد.
خطیب نماز جمعه ورامین با بیان حدیثی از امام هشتم شیعیان جهان گفت: تمام عبادات برای قبولی باید شرایطی داشته باشد و یکی از آن شرایط پذیرش ولایت است.
وی افزود: اگر اعتقاد قلبی به ولایت فقیه نباشد ذره ای از عبادات پذیرفته نخواهد شد، ولایت پذیری  از شروط اساسی است،مبادا اندکی تردید پیدا کنید و با کید دشمنان همراه شوید.
امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر التزام عملی بر ولایت فقیه تصریح کرد: همین که به زبان بگوییم معتقد به ولایت فقیه هستیم کافی نیست، در عمل باید ملزم به این اصل اساسی بود، همه خود را با این میزان بسنجند.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت است، عنوان کرد: وظیفه ما هم هست که در راستای ایجاد امنیت کمک حال نیروی انتظامی باشیم.
امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در کنفرانس انتفاضه این سخنان را راهبردی و کارگشا دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این کنفرانس شجاعانه توطئه‌‌های استکبار را بر ملا و تاکید داشتند که «فلسطین از نحر تا بحر است».
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول