اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان مطرح کرد:

الگوبرداری کشورهای منطقه از ایران در برقراری امنیت

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت:با وجود ناامنی منطقه و ناتوانی حکومت‎ها در برقراری امنیت مردم،امروز ایران یک الگو و مدل کاملا اسلامی برای برقراری امنیت در منطقه است.

الگوبرداری کشورهای منطقه از ایران در برقراری امنیت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ جواد قناعت در جمع فرماندهان نیروهای انتظامی و مرزبانی استان اظهار داشت: حفظ امنیت مردم در جامعه اسلامی، مقدس‎ترین وظیفه نیروهای انتظامی است.
وی با تشریح شرایط ناامنی منطقه خاورمیانه و ضعف و ناتوانی حکومت‎ها در برقراری امنیت مردمی تصریح کرد: امروز ایران عزیز یک الگو و مدل کاملا اسلامی در منطقه است.
استاندار گلستان افزود: این ویژگی و امنیتی که در کشور حاکم است باعث شده تا مردم منطقه از نظام جمهوری اسلامی الگوبرداری کنند.
قناعت نظم و امنیت موجود در جامعه را حاصل همکاری و مشارکت عموم مردم با نیروهای انتظامی دانست و وظیفه‎مندی را یک اصل و عامل مهم در بین مردم و نیروهای انتظامی قلمداد کرد.
وی خاطرنشان کرد: عشق و ارادت به کشور عزیز اسلامی باعث شده تا رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس حتی با دست خالی هم در مقابل دشمن تا دندان مصلح بجنگند.
استاندار گلستان ادامه داد: الان هم روحیه جهادی و عشق و ارادت به میهن اسلامی باعث شده تا نیروهای انتظامی و مرزبانی در دفاع از امنیت کشور و مرزهای ایران سربلند باشند.
شایان ذکر است این دیدار به مناسبت هفته غیور مردان نیروی انتظامی و به پاس تلاش‎های آنها در برقراری نظم و امنیت جامعه برگزار شد.
 انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول