اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

پلیس رویکرد فرهنگی داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: در شرایط کنونی جامعه پلیس باید رویکردی فرهنگی داشته باشد.

پلیس رویکرد فرهنگی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام صبح امروز در دیدار پرسنل و مسئولان فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با وی اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت اجتماعی را به عهده داشته و تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف خود به کار گرفته است.
وی با اشاره به روابط اجتماعی و برخورد مناسب پلیس با مردم افزود: سطح آگاهی و برخورد مناسب نیروی انتظامی با مردم در شهرستان جهرم نشان از توانمندی و پیشرفت این ارگان در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در جهرم با بیان آگاهی از وضعیت ایران در سطوح مختلف داخلی و بین‌المللی ابراز داشت: در بحث بیداری اسلامی اگر در جامعه به خوبی تبیین نشود نمی‌توانیم وظیفه خود را به درستی در جامعه انجام دهیم.
وی با بیان اینکه به برکت اهل‌بیت (ع) ایران اسلامی در جهان زبانزد است خاطرنشان کرد: اگر امروز دنیای استکبار ایران را مورد هجمه فرهنگی قرار داده است به خاطر ترسی بوده که از نام ایران در وجودشان نهفته است.
امام جمعه جهرم با بیان اینکه امروز جهانیان باید ایران را به خاطر همت مضاعف مردم و مسئولانش بشناسند گفت: خدمت‌رسانی و همت مضاعف باید نشانه اسلامی بودن ایران بوده و الگویی تمام عیار برای جهانیان قرار گیرد.
دژکام با بیان اینکه پلیس باید رویکردی فرهنگی در جامعه داشته باشد تصریح کرد: فضای اجتماعی شهرستان جهرم آمادگی رشد و پیشرفت را دارد و مباحث فرهنگی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه شهر باشد.
استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: با ارتقای سطح فرهنگ عمومی و توسعه فرهنگی در بین مردم می‌توان روابط سالم اجتماعی را در جامعه به وجود آورد تا پلیس با حجم کمتری از آسیب‌های اجتماعی مواجه باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول