اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم:

ولایت‌پذیری عنصر اساسی پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم گفت: ایمان و ولایت‌پذیری دو عنصر اساسی پلیس است.

ولایت‌پذیری عنصر اساسی پلیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، غفار محمدی پور صبح امروز در دیدار پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی جهرم با امام جمعه این شهر اظهار داشت: بنیاد ارتباط پلیس با مردم مقوله فرهنگ است و با توسعه فرهنگی عمومی، امنیت پایدار در جامعه فراهم می‌شود.
وی، نگهداری انقلاب را سخت‌تر از شکل‌گیری آن دانست و افزود: حماسه و حرکت‌های مردمی یکی از باورها و اصول جا افتاده در هر انقلابی محسوب می‌شود چرا که تشکیل انقلاب، مشکل بوده اما مشکل‌تر و طاقت‌فرساتر از آن نگهداری و پاسداری از آن است.
رئیس پلیس جهرم ایمان و ولایت‌پذیری را از اولویت‌های پذیرش نیروهای انتظامی دانست و بیان داشت: پایه و اساس نیروی خالص را سه عنصر ایمان، ولایت‌پذیری و رهبری عادل رقم می‌زند و این نهاد که مردم در آن  نقش اساسی را ایفا می‌کنند با رهبری عادل شکل می‌گیرد و ولایت‌پذیری و تابع محض فرمایشات ولایت در بدنه آن نمودار است.     
وی پلیس را پیشتاز در عرصه اقدامات عملیاتی و فاز فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن به ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب اقدامات موثری در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که این امر بیش از پیش توجه و تعامل دستگاه‌های دخیل در این امر و مردم را می‌طلبد.
فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه با توسعه شبکه نظارت مردمی در جامعه می‌توان بسیاری از پدیده‌های منفی را از بین برد، خاطرنشان کرد: در قالب راهکارهایی مانند نظارت مردمی، امر به معروف و نهی از منکر و غیره می‌توان ناهنجاری‌های اجتماعی را مدیریت کرد.
وی با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم محور برنامه‌های نیروی انتظامی است تصریح کرد: نیروی انتظامی خود به تنهایی نمی‌تواند موجبات امنیت و آرامش را در سطح جامعه ایجاد کند بلکه این امر مستلزم نوعی تعامل و همکاری دوسویه میان تمام ادارات، نهادها، خانواده‌ها و مردم است.
محمدی پور اظهار داشت: نیروی انتظامی امسال با همین محور یعنی افزایش مشارکت عمومی در کنار افزایش اعتماد عمومی و با رویکرد جامعه محوری برنامه‌های خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول