اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

پلیس در سواحل نور موفق عمل کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نور عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس در سواحل نور موفق عمل کرد.

پلیس در سواحل نور موفق عمل کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی، امام جمعه، نماینده شهر، فرماندار با فرماندهی انتظامی و پرسنل این نیرو در شهرستان نور دیدار و ملاقات کردند.
حجت‌الاسلام سید حسین امیری در این دیدار با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی عملکرد این نیرو در شهرستان نور را خوب توصیف و رضایت‌مندی خود را اعلام کرد.
امام جمعه نور افزود: دو نعمت است که ما انسان‌ها تا از دست ندادیم قدر آن را نمی‌دانیم، نخست نعمت سلامت و نعمت مهم دوم امنیت است که امان و آرامش و آسایش در سایه آن است.
وی بیان داشت: تا امنیت و آرامش از انسان سلب نشود متوجه این نعمت بزرگ نیست و حافظ این امنیت نیروی انتظامی است که قدم‌های خوبی هم برداشته به ویژه در تابستان در سواحل و طرح سالم‌سازی دریا نیز موفق عمل کرد، کاستی‌ها و مشکلات عمومی بوده که باید تلاش کنیم رفع شود.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز از خدمات نیروی انتظامی تشکر کرد و اقدامات این نیرو در شهرستان را مطلوب توصیف و از فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان قدردانی کرد.
احمد ناطق نوری همچنین از درخواست قدردانی از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی نور از فرماندهی انتظامی استان خبر داد.
فرماندار نور نیز اقدامات نیروی انتظامی شهرستان را ستود و با اعلام رضایت از این نیرو حمایت خویش را اعلام کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول