اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اعتماد مردم به پلیس سرمایه پایان‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اعتماد مردم به پلیس بی‌شک سرمایه عظیم و پایان‌ناپذیری است که باید روز به روز پایه‌های این اعتماد و اطمینان تقویت شود.

اعتماد مردم به پلیس سرمایه پایان‌ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز با صدور پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی این هفته را به دلاور‌مردان سخت‌کوش نیروی انتظامی تبریک گفته و از این نیرو به عنوان بی‌ادعا‌ترین نیروی نظامی کشورمان یاد کرده است.
وی با بیان این که حضور پلیس در عرصه‌های مختلف امروز زمینه‌ساز رشد و تعالی همه جانبه جامعه و حرکت رو به رشد است، افزود: پلیس امروز بزرگترین سرمایه خود را که اعتماد مردمی، اعتقاد قلبی به خدمت بی‌ریا و حضور کارآمد در صحنه‌های مختلف است با هیچ داشته دیگر معاوضه نمی‌کند چرا که پاداش بزرگ خدمت شبانه‌روزی آنها هم در نزد خداوند و هم در پیشگاه ملت ایران همیشه ماندگار، جاودانه و پر از خاطره است.
این مسئول در ادامه این پیام اصلی‌ترین عامل اقتدار پلیس را در کنار تکیه بر توانمندی‌ها و ابزار و امکانات حمایت و همراهی مردم اعلام کرد و افزود: پلیس اگر امروز در صحنه مبارزه با تبهکاران موفق و کامیاب است به دلیل آگاهی و بصیرت مردم و اطلاع‌رسانی به موقع آنها به نیروهای با ذکاوت پلیس است که روز به روز امنیت و اقتدار این کشور را زمینه‌ساز شده و سبب تقویت روز افزون آن می‌شوند.
صابری در ادامه اضافه کرد: اگر امروز نیروی انتظامی در مبارزه با اشرار مسلح و سوداگران مرگ بی‌محابا طریق شهادت و دفاع از آب و خاک این سرزمین را بر همه ظواهر ترجیح می‌دهد و به بزرگ‌ترین افتخار در سنگر نظام اسلامی که همان شهادت و ایثارگری است دست می‌یابد همه آنها نشانگر این فرهنگ است که باید در مسیر امنیت و آسایش مردم از جان و سرمایه نیز گذشت.
استاندار اردبیل در این پیام با یادآوری این که با وجود پایان جنگ در شهادت و از جان گذشتگی برای خادمان حقیقی این ملت در لباس نیروهای سپاهی و نیروی انتظامی باز است، گفت: نیروی انتظامی نیرویی جان بر کف است که با دفاع شبانه‌روزی از مرزهای این کشور به دشمنان قسم‌خورده اجازه کوچکترین تحرک و تهدید را نمی‌دهد.
صابری در پایان این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس تداوم فرهنگ ایثارگری و شهادت امروز در سنگر جدید با هدف خدمت متعالی به مردم و برقراری نظم و آرامش و امنیت در جامعه به همت جوانان و فرزندان برومند این سرزمین اتفاق می‌افتد که گل سرسبد آن پلیس و نیروهای انتظامی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول