اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس اصفهان نواخته شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی به صورت نمادین در مدارس پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام نواخته شد.

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس اصفهان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی هم‌زمان در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز شد و با نواخته شدن این زنگ دانش‌آموزان به عنوان قشر پویا و فعال جامعه در راستای ایجاد نظم و انضباط اجتماعی تلاش می‌کنند.
این برنامه نمادین با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پروش اصفهان و جمعی از مسئولان استانی در دبیرستان پسرانه شهید مطهری ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.
برقراری نظم و امنیت در جامعه امروز به مشارکت و همگامی تمام مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان نیاز دارد و دانش‌‌آموزان باید با حضور در این برنامه‌ها با راهکار‌های ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در سطح جامعه آشنا شوند.
صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی به صورت نمادین در مدارس پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام نواخته شد.
مسئولان باید با ارائه برنامه‌های مناسب در جامعه و به ویژه در مدارس سراسر کشور دانش‌آموزان را با قوانین آشنا کنند و در راستای ایجاد و افزایش امنیت و آرامش موجود در جامعه گام بردارند.
نیرو‌های انتظامی همواره با تلاش شبانه‌روزی خود در راستای برقراری امنیت در میان اقشار مختلف جامعه تلاش می‌کنند و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های موجود در سطح شهر را کاهش می‌دهند.
تعامل مردم، پلیس و حاکمیت در راستای ساماندهی وضعیت امنیت موجود در سطح کشور به میزان بسیاری ضرورت دارد و این موضوع با نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس سراسر کشور تحقق می‌یابد.
دانش‌آموزان باید در نهادینه شدن نظم و انضباط اجتماعی در سطح جامعه با نیرو‌های انتظامی همکاری کنند و با توجه به این موضوع در راستای رشد و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها گام بردارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول