اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس بردخون به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور مسئولان شهرستان دیر در آیین باشکوهی زنگ انضباط اجتماعی به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی نجات الهی شهر بردخون به‌صدا درآمد.

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس بردخون به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیّر صبح امروز در در این آیین با اشاره به نظم و امنیت در جامعه گفت: امنیت مهم‌ترین موضوع و اساسی‌ترین نیاز هر اجتماع انسانی است و اگر جامعه‌ای از امنیت محروم باشد در هیچ عرصه‌ای نمی‌تواند به جایگاه حقیقی برسد.
ابوذر قربانی ادامه داد: نظم و انضباط ضرورت جوامع بشری و حق طبیعی مردم است که همه موظف به رعایت و اجرای آن هستند و این امرمهم می‌تواند از خانواده‌ها آغاز و در مدارس نهادینه شود و ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان که امیدآینده کشور و مدیران فردا هستند دارای انضباط می‌شوند و آن را در همه جامعه گسترش می‌دهند.
فرمانده نیروی انتظامی بردخون خطاب به دانش آموزان گفت: شما می‌توانید در همه کارها نظم داشته باشید و در خانه و مدرسه و اجتماع اجرا کنید.
قربانی با بیان اینکه امروز امنیت اصلی‌ترین و ضروری‌ترین نیاز هر انسان است،  تصریح کرد: پیشگیری از جرایم به مراتب آسان‌تر از وقوع و کشف آن است و مردم می‌توانند با توجه به هشدارهای پلیس از بروز بسیاری از جرایم جلوگیری کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: طرح‌های مختلفی در مدارس اجرا می‌شود و مطمئن هستیم اگر شیوه‌های صحیح را به دانش آموزان یاد دهیم بسیاری ازافراد جامعه و کشور می‌توانند از آن بهره ببرند.
حسین مصلحی پورافزود: نظم و انضباط از ویژگی‌های اصلی انسان‌های وارسته است و هیچ انسان سالمی بی‌نظمی و بی‌برنامگی را نمی‌پذیرد و براساس آیات و روایات مسلمانان به رعایت نظم و انضباط سفارش شده‌اند.
وی اضافه کرد: باید گفت امنیت از ضروری‌ترین نیازهای بشر از آغاز زندگی‌اش است و پاسخگوئی به سایر نیازهای بشر در سایه وجود آن امکان می‌یابد و می‌توان امنیت را به عنوان یک نیاز فطری بشر تلقی کرد.
رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: آنچه که موجب می‌شود تا امنیت به عنوان یکی از اهداف حکومت از دیدگاه قرآن معرفی شود و در درجه اول توجه به فلسفه وجودی حکومت است که امنیت کلیدی ترین محور آنست.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول