اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا؛

زنگ انضباط اجتماعی در میناب نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی میناب گفت:به مناسبت هفته ناجا در 16 مهر زنگ انضباط اجتماعی در مدارس این شهرستان نواخته می‌شود.

زنگ انضباط اجتماعی در میناب نواخته می‌شود
ابوالقاسم عرب‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: زنگ انضباط اجتماعی با هدف گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شنبه 16 مهرماه در مدارس این شهرستان به صدا در می‌آید.
وی گفت: در آیین به صدا درآمدن این زنگ، فرماندهی انتظامی به همراه مسئولان و مدیران اجرایی شهر با حضور در مدارس، مسایل امنیتی، انضباطی، اجتماعی و پلیسی را با دانش آموزان مطرح و آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند.
فرمانده منطقه انتظامی میناب افزود: کارشناسان نیروی انتظامی نیز با حضور در مدارس مباحث و مسایلی همچون نقش اعتیاد بر جوانان، خانواده و جوان، مهارت و جرات نه گفتن، پیشگیری از اعتیاد، نقش نماز در زندگی جوانان، روابط غیر متعارف و راهکارهای پیشگیرانه، شیوه‌های انتخاب دوست خوب را مطرح و دانش آموزان را با فعالیت دفتر نظارت همگانی بر کار پلیس و سامانه پلیس 110 آشنا می‌کنند.
عرب‌زاده با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا افزود: شعار هفته ناجا در امسال "سهم من در امنیت و آرامش" اعلام شده است.
وی گفت: غبارروبی قبور و گلزار شهدا، عیادت از کارکنان بیمار، همایش پیاده‌روی ویژه خانواده کارکنان، مانور شهری موتورسواران قانونمند،نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس،برگزاری جشن بادبادک‌ها در بام شهر،نشست علمی با روسای دانشگاه ها و ویزیت رایگان مردم توسط پزشکان متخصص در بهداری نیروی انتظامی از مهمترین برنامه‌های هفته ناجا در میناب است.
میناب در شرق مرکز استان هرمزگان و عنوان دومین شهر بزرگ این استان از نظر جمعیت را دارد.
طبق گزارشات مقامات قضایی پس از بندرعباس، بیشترین آمار جرم و جنایت (در هرمزگان) مربوط به میناب است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول