اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

زنگ امنیت اجتماعی در مدارس پاکدشت نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی به طور همزمان زنگ امنیت انتظامی در مدارس شهرستان پاکدشت به صدا درآمد.

زنگ امنیت اجتماعی در مدارس پاکدشت نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز به‌ منظور افزایش اطلاعات و آگاهی‌های دانش‌آموزان با ماموریت‌های نیروی انتظامی و آشنایی با حقوق فردی، اجتماعی و ضرورت رعایت نظم و انضباط اجتماعی و همکاری در ایجاد امنیت مطلوب در محیط آموزشی و اجتماعی زنگ امنیت اجتماعی در مدارس شهرستان پاکدشت به صدا درآمد.
مراسم نمادینی نیز با حضور محمدرضا جوادی مدیر آموزش و پرورش، سید جمال نیکجو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، محمد مقدسی رئیس کلانتری مرکزیو محسن زمانی مهر فرمانده راهنمایی رانندگی شهرستان پاکدشت در مدرسه شهید مجید پازوکی شهرستان پاکدشت برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت طی سخنانی در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای انسانی حرفه‌ای و دارای دانش و بینش تخصصی بالا و اشراف بر محیط و الزامات و مولفه‌های حوزه مأموریتی خود به یک سازمان کارآمد و موثر برای نظام جامعه اسلامی تبدیل شده است.
محمدرضا جوادی اظهار داشت: انضباط واقعی انضباطی است که درونی و خود انگیخته باشد نه بیرونی و اجباری  و زمانی به این مهم دست می‌یابیم که  مدارس ما در راستای استقرار عادات خوب، رفتار درست و منش پسندیده گام بردارند و هنجارپذیری و قانون پذیری را نهادینه کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از همکاری آموزش و پرورش عنوان کرد:‌ تلاش مشترک پلیس و نظام آموزش و پرورش در کنار هم منشا اثرات ارزشمندی برای فرزندان عزیز و سرمایه‌های کشور اسلامیمان است و ما را قادر می‌سازد تا در سایه این تعامل شرایط مناسبی برای بروز استعدادها، توانمندی‌ها قابلیت‌ها و ظرفیت‌های عزیزان دانش‌آموز، معلمان گرانقدر و خانواده‌های محترم را فراهم کنیم تا در فضایی امن  سالم و با نشاط وظایف خود را به انجام رسانند.
محمدرضا نیکجو در ادامه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس منطقه شریف‌آباد، فرون‌آباد، یبر و تعدادی از مدارس مرکز شهر زیر پوشش طرح امنیتی پلیس قرار گرفته‌اند و چنانچه مشکلی برای دانش‌آموزان ایجاد شود حتما با عوامل آن شدیدا برخورد می‌شود.
در پایان این مراسم مسابقه‌ای در ارتباط با وظایف نیروی انتظامی و راه‌های ارتباطی مردم با آنان مطرح شده و از برگزیدگان تقدیر شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول