اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز آغازین هفته نیروی انتظامی؛

زنگ نظم اجتماعی در مدارس بهبهان نواخته شد

خبرگزاری فارس: در روز آغازین هفته نیروی انتظامی زنگ نظم اجتماعی در مدارس بهبهان نواخته شد.

زنگ نظم اجتماعی در مدارس بهبهان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سید محسن تقی‌زاده امروز در این مراسم که در دبیرستان شهید چمران بهبهان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه ماموران و پرسنل ناجا اظهار داشت: مدرسه بعد از خانواده دومین نهاد و فضایی است که دانش آموزان بسیاری از زمان و اوقات خود را در آن سپری کرده و به همین علت دارای اهمیت و فراوانی است.
وی افزود: به همین علت در اولین روز هفته نیروی انتظامی زنگ نظم اجتماعی در مدارس نواخته می شود تا بار دیگر بر اهمیت دانش آموزان و مدارس و نقش آنها در جامعه تأکید شود.
تقی‌زاده تصریح کرد: همچنین به دلیل اینکه دانش آموزان از سنین کم در مدرسه حضور داشته و از سنین پایه می‌توان به آنها آموزش داد، لذا یکی از محورهای آموزش بنیادی، مدارس و دانش آموزان هستند.
فرمانده نیروی انتظامی بهبهان با اشاره به پیشرفت های علم و فناوری گفت: هر روز که می گذرد سطح علم، دانش و فناوری نسبت به گذشته ارتقا یافته و همگام با آن خطرات و تهدیدات نیز بیشتر و گسترش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: از این رو همه باید بیشتر مراقب بوده و با دید باز و آگاهانه با مسایل مختلفی که در جامعه می بینیم برخورد کنیم.
تقی‌زاده با اشاره به خطرات موتورسیکلت و استقبال جوانان از این وسیله پرخطر به دلیل قدرت مانور بالای آن بیان داشت: همه باید به هنگام استفاده از موتورسیکلت تمام مسایل ایمنی و قانونی را رعایت کرده و از حرکات مارپیچ و خطرناک پرهیز کرده و به طور صحیح و درست از آن استفاده کنیم.
این مسئول در پایان به خطر مواد مخدر در جامعه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: مواد مخدر به سلاحی برای دشمنان تبدیل شده که با آمادگی کامل در انتظار لحظه‌ای غفلت از جوانان ما هستند تا آنها را در باتلاق اعتیاد غرق کرده و اجازه ندهند از نیرو و اندیشه جوانی و پربار آنها استفاده شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول