اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

زنگ امنیت اجتماعی در مدارس قرچک نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی زنگ زنگ امنیت و انضباط اجتماعی به‌ طور همزمان در 143 مدرسه شهر قرچک نواخته شد.

زنگ امنیت اجتماعی در مدارس قرچک نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش همزمان با هفته نیروی انتظامی زنگ امنیت اجتماعی به‌طور همزمان در 143 مدرسه بخش قرچک به صدا درآمد.
مراسم نمادین نواخته شدن زنگ زنگ امنیت و انضباط اجتماعی با حضور مسئولان شهرستان ورامین در دبیرستان دخترانه نمونه ارشاد قرچک برگزار شد.
در این مراسماز زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد. 
مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک طی سخنانی در این مراسم گفت: یکی از مهم‌ترین نعمات خداوند که به انسان ارزانی شده، امنیت است که امروز به واسطه تلاش و مجاهدت سربازان ایران اسلامی در لباس نیروی انتظامی محقق شده است.
امیرشهاب معاف عنوان کرد: همه توسعه ها و موفقیت ها در سایه آرامش حاصل می‌شود و اگر در فرد یا جامعه ای آرامش حاکم نباشد آن فرد یا جامعه رشد نمی‌کند و به موفقیت دست نمی‌یابد. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ تلاش و مجاهدت نیروهای جان برکف انتطامی سبب شده تا دانش‌آموزان و معلمان در فضایی آکنده از امنیت در کلاس‌های درس حاضر شده و به تعلیم و تعلم مشغول باشند.
معاف بیان کرد: همکاری مناسب نیروی انتظامی و آموزش و پرورش سبب شده تا بسیاری از مشکلات فراروی جامعه کاسته شده و در سایه ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان، جامعه‌ای عاری از بزه را شاهد باشیم.
مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک در پایان تقدیر از نیروی انتظامی را تقدیر از تلاش و مجاهدت افرادی دانست که با نثار جان خود امنیت، آسایش و آرامش را برای جامعه خود به ارمغان آورده‌اند.
امروز نخستین روز از هفته نیروی انتظامی به نام روز مردم،جامعه، حاکمیت و امنیت و آرامش است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول