اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرهنگ حسین غلامی خبر داد:

کاهش 44درصدی تصادف در روز بدون حادثه اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان اصفهان از کاهش 44درصدی تصادف در روز بدون حادثه استان اصفهان و 285 تصادف و یک کشته خبر داد.

کاهش 44درصدی تصادف در روز بدون حادثه اصفهان
سرهنگ حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 13 مهر روز بدون حادثه نام‌گذاری شد، اظهار داشت: در این روز از مردم خواسته شده بود که در حد امکان تخلف نکنند چرا که با جلوگیری از یک تخلف یک حادثه تصادف کاهش پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 413 مورد تصادف در درون‌شهر و برون شهر اصفهان رخ داده است، افزود: امسال در این روز 285 مورد تصادف گزارش شده است.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته در حوادث رانندگی این استان چهار نفر کشته و 29 نفر مجروح شدند، تصریح کرد: در مجموع از 107 مورد حادثه رانندگی 81 مورد حوادث منجر به خسارت بود.
وی با بیان اینکه امسال فقط یک نفر کشته در فلاورجان داشته‌ایم، ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته 44درصد کاهش تصادف در روز بدون حادثه داشته‌ایم.
غلامی خیابان آتشگاه را از خیابان‌های پر حادثه سال گذشته دانست و بیان کرد: 20 مورد گزارش تصادف خسارتی و جرحی در این خیابان در روز بدون حادثه رخ داد.
وی اضافه کرد: امسال با کنترل صورت گرفته پنج تصادف خسارتی و جرحی در این خیابان رخ داده است.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان همچنین از مسابقه پیامکی در این روز با عنوان «مهم‌ترین عامل در معابر درون شهری چیست» که 270هزار پیامک به سامانه ارسال شد خبر داد گفت: به پنج نفر که جواب صحیح بدهند جوایزی تقدیم می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول