اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد:

کاهش 22 درصدی تلفات انسانی تصادفات در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان از کاهش 22 درصدی تلفات انسانی تصادفات و حوادث رانندگی طی یک سال گذشته در استان کرمان خبر داد.

کاهش 22 درصدی تلفات انسانی تصادفات در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان نیروی انتظامی نشان می‌دهد که ایشان عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را در راه خدا و برای تحقق امنیت می‌دانند که این امر مدال افتخاری بر سینه ایجادکنندگان امنیت است.
وی افزود: عملکرد نیروی انتظامی با نگاه به امنیت و تهدیداتی است که در این زمینه در جامعه وجود دارد.
چناریان تصریح کرد: تلاش دشمن بر این است که امنیت اخلاقی، اجتماعی و روانی را از داخل کشور سلب کند.
وی عنوان کرد: دشمن پس از دفاع جانانه مردم ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، جلوه جدیدی را برای بر هم زدن آرامش قرار داده است.
چناریان ابراز داشت: دشمن با به کارگیری رسانه‌های قدرتمند و توانمند در عرصه جنگ نرم، فرهنگی و اجتماعی وارد جنگ با کشور ما می‌شود.
وی گفت: دشمن قصد دارد با جداسازی نسل جوان و نوجوان از کانون‌های تعلیم و تربیت، رشد و ترقی واقعی را از مردم ما سلب کند.
چناریان تصریح کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی در قالب ماهواره و فضاهای مجازی، ورود مواد روان‌گردان، توسعه بی‌بند و باری، ایجاد و ترویج خشونت تلاش می‌کند تا امنیت را در داخل کشور برهم زند.
وی خاطرنشان کرد: هوشیاری و بیداری مردم در این عرصه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بزرگترین تهدید در حوزه اخلاقی و اجتماعی است، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی فعالیت‌های خود را بر محور جدید برنامه‌ریزی کرده است و در رویکردهای اجتماعی و امنیتی و اجرایی تلاش در مشارکت، همراه‌سازی‌ و مسئول‌سازی دارد.
چناریان اظهار داشت: با تدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، هوشیاری و بیداری نخبگان و برگزیدگان و دلسوزی خانواده‌ها دسیسه‌های دشمن نابود می‌شود.
وی از کاهش 36 درصدی ناامنی در یک‌سال گذشته در استان کرمان خبر داد و افزود: در زمینه انضباط ترافیکی تلاش‌های مطلوبی انجام شده است و در حوزه تلفات انسانی و حوادث رانندگی منجر به فوت 22 درصد کاهش را شاهد هستیم.
چناریان ابراز داشت: همکاری مردم برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول