اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری:

75 درصد از تصادفات به دلیل عدم رعایت قانون است

خبرگزاری فارس:‌ وزیر دادگستری گفت: بالغ بر 75 درصد از تصادفات فوتی و غیر فوتی در کشور به دلیل رعایت نکردن قانون است.

75 درصد از تصادفات به دلیل عدم رعایت قانون است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی بختیاری پنج شنبه شب در مراسم آزادسازی زندانیان محکومیت‌های مالی و جرائم غیر عمد در همدان اظهار کرد: میزان اعتبار مورد نیاز برای آزادسازی 100 زندانی بدهکار و جرایم غیرعمد در همدان 20 میلیارد و 711 میلیون ریال است که با حضور رئیس جمهور در همدان 500 میلیون تومان از جانب وی برای این منظور اختصاص یافت.
وی افزود: 727 میلیون تومان از گذشت افراد شاکی،‌ اولیای‌دم و طلب‌کاران،‌ 521 میلیون تومان از صندوق تأمین خسارت‌ها،‌ 60 میلیون تومان از جانب کمیته امداد، 220 میلیون تومان توسط ستاد دیه استان در جشن‌های گلریزان و 500 میلیون تومان نیز رئیس جمهور در این خصوص کمک کرده است.
وزیر دادگستری در ادامه خاطرنشان کرد: خیرینی که اقدام به آزادسازی زندانیان می‌کنند با تبعیت از رهبر معظم انقلاب گوشه‌ای از جهاد اقتصادی را انجام می‌دهند و از مال خود در مسیری استفاده می‌کنند که مورد تأکید دین مبین اسلام و رهبر معظم انقلاب است.
وی تأکید کرد: بسیاری از تخلفات و مفاسدی که در جامعه رخ می‌دهد به خاطر عدم پیروی از قانون و شرع مقدس اسلام است و باید خود را طوری در مسیر دین قرار دهیم که گناه و در نهایت مفاسد گوناگون در بین مردم ریشه‌کن شود.
بختیاری با بیان اینکه همه ما باید سخنگوی عمل و اجرای قانون باشیم، تأکید کرد: بالغ بر 75 درصد از تصادفات فوتی و غیر فوتی در کشور به دلیل رعایت نکردن قانون است.
وی اذعان کرد: همه مدیران، مسئولان و حتی آحاد مختلف جامعه باید ولایت‌پذیری را در خود تقویت کنند چرا که بیداری اسلامی و خیزش کشورهای منطقه به خاطر ولایت پذیری و تبعیت از رهبر انقلاب است.
در پایان این مراسم به طور نمادین 10 نفر از زندانیان محکومیت‌های مالی و جرائم غیر عمد با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسئولان استانی آزاد شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول