اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم ملایر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از معرفی برگزیدگان سی‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم این اداره خبر داد.

برگزیدگان مسابقات قرآن کریم ملایر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسین افشاری صبح امروز در حاشیه برگزاری سی ‌و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که مرحله شهرستانی است بیش از 350 نفر شرکت کرده‌اند که در چهار رشته با هم رقابت می‌کنند.
وی رشته‌های مسابقات مرحله شهرستان را شامل حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ وی‍‍ژه شکوفه‌ها عنوان کرد و افزود: در این دوره از مسابقات که ویژه برادران و خواهران بوده، 150 نفر در قسمت برادران و 200 نفر نیز در قسمت خواهران شرکت کرده‌اند.
مسئول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان کرد: در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم سه نفر از هر رشته برگزیده و به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: در رشته قرائت بالای 16 سال غلامرضا فارسی و زیر 16 سال مهرداد کریمی، در رشته ترتیل بالای 16 سال شهاب آستانه و زیر 16 سال مسعود بابایی، در حفظ کل محمدرضا مصباحی‌پور، 20 جزء‌ حسین فتاحی‌زاده، در حفظ 10 جزء رضا روزبهانی، در حفظ 10 جزء شکوفه‌ها محمدحسین شکری، پنج جزء شکوفه‌ها امیرحسین پاشایی، 2.5 جزء شکوفه‌ها محمدرضا رضایی تبار و یک جزء شکوفه‌ها علی بهرامی مقام نخست را کسب کردند.
افشاری همچنین اضافه کرد: در قسمت خواهران نیز در ترتیل بالای 16 سال فرزانه باقری و زیر 16 سال نرگس ربیعی، قرائت بالای 16 سال افسانه رضایی و زیر 16 سال مرضیه محقق‌نژاد، در حفظ کل عطیه سوسنی،‌ حفظ 10 جزء‌ بالای 16 سال مهین قربانی و زیر 16 سال فاطمه عابدی، حفظ پنج جزء زهرا حسنی، 2.5 جزء مهشید سادات رضوی و یک جزء شکوفه‌ها نیز فاطمه نورآمدی توانستند رتبه‌های نخست را کسب کنند.
وی از برگزاری مسابقه مفاهیم نیز در چهارم آذر سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات با همت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شده است که امسال نسبت به سال‌های گذشته با استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان شهرستان ملایر مواجه شد و برگزیدگان آن بعد از مرحله استانی به کشوری راه می‌یابند.
مسئول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در پایان خاطرنشان کرد: در هفته آینده فروشگاه زنجیره‌ای فدک اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افتتاح می‌شود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول