اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم:

مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف تمدید شد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم از تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم تا 20 مهر ماه خبر داد.

مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در نیمه اول مهر ماه گفت: در راستای ایجاد فرصت مناسب برای حضور اقشار مختلف به‌ویژه جوانان و نوجوانان در این دوره از مسابقات مهلت ثبت نام در مسابقات تا 20 مهرماه تمدید شد.
وی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات بیان کرد: ‌این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران و در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال (نوجوانان و بزرگسالان) و در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم تخصصی و حفظ برگزار می‌شود.
مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم افزود: مرحله اول ثبت‌نام تا 7 مهر ماه اعلام شده بود که با تصمیم گیری ستاد برگزاری مسابقات این زمان تا 20 مهر ماه تمدید شد.
وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات عنوان کرد: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در نیمه اول آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد که پس از اتمام مرحله ثبت‌نام زمان دقیق برگزاری مسابقات اطلاع‌رسانی می‌شود.
آسوده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن یک قطعه عکس و تصویر شناسنامه به مراکز ثبت‌نام واقع در اداره کل اوقاف و امور خیریه قم و یا مرقد مطهر علی ابن بابویه (ره) مراجعه و در صورت نیاز با تلفن‌های 7601595 داخلی 119 و 120 در ساعات اداری تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول