اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 مهرماه جاری؛

آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از تمدید ثبت‌نام مرحله شهرستانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف تا روز پنجشنبه 21 مهرماه 90 خبر داد.

آخرین مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی اظهار داشت: مرحله شهرستانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم امسال در رشته‌های مختلف حفظ 2.5، پنج، 10 و 20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل، مفاهیم تخصصی برگزار می‌شود.
وی افزود: به دلیل اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در این مسابقات قشر نوجوان، جوان، دانش‌آموز و دانشجو است به جهت حضور حداکثری این قشر ثبت‌نام آن تا 21 مهر ماه 90 تمدید شده است و علاقمندان می‌توانند، برای نام‌نویسی به ادارات اوقاف و امور خیریه محل سکونت خود مراجعه کنند.
مومنی گفت: این مسابقات در دو مقطع سنی شکوفه‌ها و بزرگسال (زیر 16 سال و بالای 16 سال) ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی افزود: نفرات برتر رشته‌های مختلف مرحله شهرستانی قرآن کریم ادارات اوقاف خراسان جنوبی،  در مرحله استانی این مسابقات با هم به رقابت می‎پردازند.
معاون فرهنگی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان با بهره‌مندی از حفظ آیات و قرائت قرآن کریم، اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری بر معرفی الگوهای قهرمان قرآنی به جامعه و ارتقای سطح فنی قرائت و حفظ قرآن کریم از اهم اهداف این مسابقات است.
مومنی گسترش فرهنگ حفظ در بین اقشار جامعه، ایجاد رقابت سالم در بین جوانان و نوجوانان، ایجاد فضای قرآنی در استان، تجلیل از جوانان فعال در عرصه‌های قرآنی و تشویق جوانان و نوجوانان به گام نهادن در این مسیر مقدس و ایجاد امکان تبادل اطلاعات و تجربیات متسابقین و جهت‌دهی به استعدادهای نهفته جوانان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات دانست.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول