اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات قرآن کریم در کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان کرمان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

مسابقات قرآن کریم در کرمان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم شهرستان کرمان اظهار داشت: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در بخش خواهران و برادران برگزار شد.
محمد محمدی افزود: تعداد 220 نفر در مقطع سنی زیر 16 سال و 280 نفر در مقطع سنی بالای 16 سال  در این دوره از مسابقات شرکت کردند با هم به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت برگزار و نفرات اول تا سوم آن به مرحله استانی که در دهه ولایت برگزار می‌شود، راه می‌یابند.
حجت‌‌الاسلام علی قادری رئیس دفتر مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز بیان داشت: قرآن انسان را از رذائل اخلاقی حفظ می‌کند و امروز که در معرض تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار داریم، قرآن نسخه نجات‌بخش ما در برابر این حملات است.
وی گفت: در شرح احوال برخی از علما آمده که در اواخر عمرشان از اینکه چرا تمام عمر خود را صرف قرآن نکرده‌اند، حسرت می‌خوردند و امام راحل نیز که مداومت در خواندن قرآن داشتند و سه روزی یک بار قرآن را ختم می‌کردند، آرزوی فعالیت بیشتر در زمینه قرآن داشتند.
قادری در زمینه وقف برای فعالیت‌های قرآنی نیز گفت: از جمله موارد وقف که فراموش شده وقف برای فعالیت‌های قرآنی است که باید به آن توجه شود و در حال حاضر به این نوع وقف نیاز است.
به گزارش فارس، اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان کرمان با برگزاری مراسم متنوع فرهنگی از جمله مولودی خوانی، تواشیح و پخش کلیپ همراه بود و نفرات برتر این دوره از مسابقات لوح تقدیر دریافت کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول