اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 500 فارغ‌التحصیل و نخبه محقق شد؛

تشکیل تعاونی دانش‌بنیان در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان از تشکیل تعاونی دانش‌بنیان در کنگان با مشارکت بیش از 500 فارغ‌التحصیل خبر داد.

تشکیل تعاونی دانش‌بنیان در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالمجید دراهکی در بازدید از تعاونی‌های فعال کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای توانمندی و پتانسیل بسیار بالایی است و برای استفاده بهینه از این ظرفیت عظیم باید تلاش بیشتری کنیم.
وی افزود: تقویت تعاونی‌ها و حمایت از جوانان تحصیلکرده برای راه‌اندازی تعاونی در دستور کار این اداره قرار دارد و روز به روز نیز موفقیت و پیشرفت بیشتری ملاحظه می‌‌شود.
رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان در ادامه با تشریح جنبه‌های اقتصادی سال جهاد اقتصادی و با بیان چشم‌انداز و ماموریت‌های سال جهاد اقتصادی در بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: ما برای رسیدن به حداقل 8 درصد رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری نیاز به تشکیل اتاق‌های فکر و شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان بوشهر هستیم.
دراهکی تصریح کرد: در حال حاضر توانمند سازی بخش خصوصی بویژه تعاونی‌ها بهترین راه حل کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان بوشهر است.
وی همچنین به بررسی راه‌های دسترسی بخش تعاونی اقتصاد کشور به سقف 25 درصد تا انتهای برنامه پنجم توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: ما برای رسیدن به این مرز از اقتصاد نیاز به همت و تلاش مضاعف داریم و لازم است برای رسیدن به این سطح از توسعه اقتصاد مواظب باشیم از کشورهای توسعه یافته دنیا عقب نمانیم.
رئیس تعاون شهرستان کنگان یادآور شد: باید با تمرکز بر محوریت اقتصاد دنیا متناسب با علم روز حرکت کنیم و راه را برای تعالی و پیشرفت روزافزون هموار کنیم.
دراهکی از تشکیل تعاونی‌ دانش‌بنیان در کنگان خبر داد و افزود: نخستین تعاونی دانش‌بنیان استان بوشهر با مشارکت بیش از 500 فارغ‌التحصیل و متخصص کنگانی در این شهرستان تشکیل شده و در ادامه نیز شاهد فعالیت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی تخصصی و دانش‌بنیان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: باید با تشکیل تعاونی‌ها و شرکت‌های خصوصی دانش بنیان به ترویج علم‌های بیو و نانو و همچنین فناوی اطلاعات در سطح اقتصاد استان تلاش کنیم.
 رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان اظهار داشت: بدون تردید شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سرمایه‌گذاری در استان بوشهر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.
دراهکی تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و همه باید کمک کنند تا کشور به سربلندی و موفقیت برسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول