اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس معرفی شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه پیام نور استان فارس که با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه پیام نور صورت گرفت، از زحمات پنج ساله علیرضا موغلی تقدیر و سعید مظلومیان به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
در این مراسم، محمد نجات بخش مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه به نمایندگی از رئیس دانشگاه پیام نور، در سخنانی با ابراز رضایت از فعالیت‌های گسترده دانشگاه پیام نور استان فارس در چند سال اخیر، اظهار داشت: موغلی در طول دوران مسئولیت خود یکی از موفق‌ترین مدیران دانشگاه پیام نور در سطح کشور در جذب اعتبارات و فعالیت‌های عمرانی بوده است.
وی افزود: فعالیت‌های چشمگیری در دانشگاه پیام نور استان فارس صورت گرفته است که مانند گذشته باید ادامه یابد.
نجات بخش تصریح کرد: اساس کار ما تعاون، خیراندیشی، دوستی و ابراز همدلی برای پیشرفت کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در دانشگاه پیام نور نیز این روحیه تعاون و همدلی بیش از پیش گسترش یابد.
وی ضمن قرائت لوح سپاس زیاری خطاب به موغلی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور استان فارس، متن حکم انتصاب سعید مظلومیان را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس قرائت کرد.
در بخش دیگری از این نشست علیرضا موغلی رئیس سابق دانشگاه پیام نور فارس با اشاره به اینکه هنوز در دانشگاه پیام نور این استان کارهای بسیاری باقی مانده که باید انجام گیرد ابراز داشت: جا دارد ریاست دانشگاه که پس از چند بار استعفای کتبی و شفاهی با درخواستم موافقت کردند سپاسگزاری کنم.
وی افزود: معتقدم که دوره‌های مدیریتی بین سه تا پنج سال است و پس از این مدت باید زمینه را برای حضور سایر دوستان فراهم کرد.
موغلی با بیان اینکه مانند همیشه در کنار همکاران و اساتید دانشگاه هستم، بیان داشت: امیدواریم مانند گذشته موفقیت‌های دانشگاه پیام نور استان فارس به ویژه در بخش‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و... ادامه یابد.
وی نداشتن ساختمان و زیرساخت‌های مناسب آموزشی را یکی از بحران‌های سال 86 این دانشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: خوشحالم که امروز اعلام کنم با همکاری تمام عزیزان بیش از 120 هزار متر مربع پروژه عمرانی در پنج سال اخیر در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس به بهره‌برداری رسیده و نزدیک به 60 هزار متر مربع نیز در حال احداث است.
رئیس پیشین دانشگاه پیام نور فارس، سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان فارس را شیرین‌ترین خاطره دوران مدیریتی خود در چند سال اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: تمام مصوبات این سفر پرخیر و برکت به مرحله اجرا درآمد که جای بسی افتخار است.
سعید مظلومیان، معاون سابق آموزشی و سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این مراسم به تلاش‌های موغلی در چند سال اخیر اشاره و اظهار داشت: در دوران ریاست موغلی شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیر دانشگاه پیام نور استان فارس به ویژه در بخش عمرانی، توسعه مراکز و واحدها، جذب اعتبارات، کسب مقام‌های برتر آموزشی و....بوده‌ایم که مرهون تلاش‌های وی است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خط مشی‌های مدیریتی خود، بر تقویت نظارت، توانمندسازی مراکز و واحدها و تفویض اختیار بیشتر به مدیران تاکید کرد.
مظلومیان خواستار توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور استان فارس شد و تصریح کرد: باید زمینه استفاده حداکثری از توان تمام اساتید و کارکنان را فراهم کنیم.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول