اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

راه‌اندازی دفتر نمایندگی رهبری در پیام ‌نور کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفتر نمایندگی نهاد رهبری در این دانشگاه، در چند ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دفتر نمایندگی رهبری در پیام ‌نور کهگیلویه و بویراحمد
رضا یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با استقرار دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در سایت این دانشگاه مشکلات فیزیکی و اداری موجود برطرف شده که بر این اساس می‌توانیم با تجمیع زیرساخت‌ها در یک نقطه، خدمات بهتری را به دانشجویان این دانشگاه ارائه دهیم.
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: عدالت آموزشی به معنای واقعی آن در این دانشگاه محقق شده و آن‌دسته از اقشار کم‌درآمد و پایین جامعه که تا قبل از این امکان ادامه تحصیل را نداشتند، به راحتی در پیام نور درس می‌خوانند.
وی بیان داشت: امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌دنبال سیاست‌های سازمان مرکزی، دانشگاه پیام نور در اکثر نقاط این استان گسترش یافته به‌حدی که دیگر نیازی به گسترش فیزیکی پیام نور وجود ندارد.
یوسف‌وند ادامه داد: در این مرحله روی گسترش کیفی دانشگاه پیام نور تمرکز کرده و گسترش کمی این دانشگاه را متوقف می‌کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اظهارات اخیر برخی مقامات کشوری در خصوص اعتبار مدرک فارغ‌التحصیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: قبلا نیز گفتم که این‌گونه اظهارات بی‌اساس بوده زیرا که مدرک دانشگاه پیام نور به‌دلیل آن‌که اساتید برای نمره‌دادن دست‌شان باز نیست بسیار معتبرتر از سایر دانشگاه‌ها است.
وی دانشگاه پیام نور را دانشجو محور خواند و اضافه کرد: در این دانشگاه دانشجو همه کتاب درسی را می‌خواند و در آزمون مرکزی شرکت می‌کند که بدون تلاش و مطالعه، موفق به گذراندن واحدهای درسی نیست.
یوسف‌وند به ایجاد رشته‌های فنی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و تصریح کرد: برای جبران کمبودهای آزمایشگاهی و کارگاه‌ها با سازمان فنی حرفه‌های این استان قرارداد بستیم که دانشجویان ما از کارگاه‌های این سازمان استفاده کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج بدون اشاره به آمار دقیقی گفت: بخش زیادی از قبولی‌های آزمون‌های مختلف از جمله آزمون کارشناسی ارشد از میان دانشجویان این دانشگاه بوده که در این خصوص دانشگاه پیام نور رتبه دوم دانشگاه‌های باز دنیا را به خود اختصاص داده است.
یوسف‌وند یادآور شد: طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه پیام نور در دست اجرا بوده اما، هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفتر نمایندگی نهاد رهبری در این دانشگاه، در چند ماه آینده راه اندازی می‌شود.
وی کارنامه دولت نهم را در گسترش آموزش عالی بسیار موفق خواند و خاطرنشان کرد: قبل از روی کار آمدن دولت نهم، در کهگیلویه و بویراحمد تنها هزار دانشجو در پیام نور تحصیل می‌کردنداما، امروز این دانشجویان به 20 هزار نفر رسیده‌اند که موفقیت خوبی در بخش علم و دانش است.
رئیس دانشگاه پیام نور، فراهم کردن زمینه پذیرش رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا را از برنامه‌های کاری خود خواند و بیان کرد: این دانشگاه 15 پروژه عظیم عمرانی را در نقاط مختلف این استان در حال اجرا دارد که بخشی از آن‌ها به اتمام رسیده و بخش زیادی از آن‌ها با 95 درصد پیشرفت در حال اتمام هستند.
یوسف‌وند، عمده این طرح‌ها را ساخت سالن‌های ورزشی و ساختمان‌های اداری واحدهای این دانشگاه در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد و تاکید کرد: سیاست اصلی دانشگاه پیام نور این استان، کیفی‌سازی و افزایش کیفیت آموزش است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول