اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

تربیت اسلامی مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع جرم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی از تربیت اسلامی به عنوان مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع جرم یاد کرد.

تربیت اسلامی مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع جرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در نخستین نشست هماهنگی برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم شهرستان‌های استان که با حضور روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و فرمانداران در مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: اسلام غنی‌ترین مکتب در همه ابعاد تربیتی است که به موضوع پیشگیری از وقوع جرم توجه ویژه‌ای نموده است.
استاندار خراسان رضوی به فرمانداران تکلیف کرد که به صورت مستمر و هفتگی جلساتی را با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان با موضوع پیشگیری از وقوع جرم برگزار کنند و با تجزیه و تحلیل آمار و ارقام، نتایج کارشناسی را به استان ارسال و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.
صلاحی به روسای دادگستری‌ها و دادستانان نیز توصیه کرد که از مجازات زندان کمتر استفاده و با اقدامات پیشگیرانه نسبت به کاهش وقوع جرم در جامعه برنامه‌ریزی کنند.
وی اظهار داشت: وقوع جرم فقط به قتل و جنایت و دزدی محدود نمی‌شود بلکه نبود صداقت و بی عدالتی که زمینه‌ساز ارتکاب برخی از جرایم است نیز باید از جامعه ریشه‌کن شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول