اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اغتشاشات مربوط به دریاچه ارومیه؛

اکثر دستگیرشدگان اغتشاشات مجرمان سابقه‌دار هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اکثر دستگیرشدگان اغتشاشات مربوط به دریاچه ارومیه مجرمان سابقه‌دار هستند که اهدافی به غیر از دریاچه ارومیه داشتند.

اکثر دستگیرشدگان اغتشاشات مجرمان سابقه‌دار هستند
مسعود خرم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به شرایط اجتماعی در زمینه دریاچه ارومیه نجات آن را یک خواست عمومی دانست و بر استفاده از روش‌های معقول و تعیین شده در این زمینه تاکید کرد.
وی با اشاره به برخی تحرکات و اغتشاشات صورت گرفته با بهانه دریاچه ارومیه اظهار داشت: تحرکاتی جزئی که صورت گرفت عمدتا با اهدافی به غیر از نجات دریاچه ارومیه بوده و روش‌های نامعقول در این زمینه به کار گرفته شد.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اکثر دستگیرشدگان اغتشاشات مربوط به دریاچه ارومیه مجرمان سابقه‌دار هستند که اهدافی به غیر از دریاچه ارومیه داشتند.
خرم‌نیا ادامه داد: این دسته از افراد با توجه به اعمال مجرمانه و بر هم زدن امنیت عمومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
وی اظهار داشت: دسته‌ای از افراد نیز که نقش محوری در این تحرکات نداشته و فریب خورده بودند عمدتا پس از اخذ وثیقه آزاد شدند.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: بخشی از افراد نیز که در جمع‌آوری حاضران در صحنه به صورت اتفاقی دستگیر شده بودند پس از پالایش آزاد شدند.
وی نجات دریاچه ارومیه را  یک خواست عمومی دانست و بر استفاده از روش‌های معقول و تعیین شده در این زمینه تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف قانونی و توجه نمایندگان مجلس و مسئولان در این زمینه صورت می‌گیرد.
خرم‌نیا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به احدی اجازه برهم زدن نظم عمومی را نخواهد داد، گفت: اقدام برخی از افراد در تجمعات تبریز به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و اصناف و کسبه بازار، جرم بود و باید نسبت به برخورد با آنها اقدام می‌شد.
وی اضافه کرد: اینکه دشمنان و برخی از گروه‌های معاند از خشک شدن دریاچه ارومیه سوء استفاده کرده و با فراخوان‌های متعدد در صدد کشاندن مردم به کف خیابان‌ها باشند، نشان دهنده اهداف شوم و پلید آنها از این موضوع اجتماعی است که خوشبختانه مردم در این زمینه هیچ همراهی با دشمنان نکردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول