اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان؛

تویسرکان کمترین میزان جرم و جنایت را دارد‌

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: براساس آمار و ارقام ارائه شده از حوزه امنیتی انتظامی، تویسرکان تاکنون نسبت به شهرهای دیگر استان از کمترین میزان جرم و جنایت برخوردار است.

تویسرکان کمترین میزان جرم و جنایت را دارد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مجید ارجمندی یکشنبه شب در مراسم هماهنگی برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سالن ولایت فرمانداری، امنیت پایدار اجتماعی فرهنگی حاکم بر جامعه را نتیجه تلاش، پاسداری و صیانت خادمان و فعالان در این عرصه خواند و اظهار کرد: کسب رتبه برتر عملکرد نیروی انتظامی در حوزه‌های امنیتی انتظامی در مقیاس استانی مصداق بارز مشارکت، همکاری و تعامل همه‌جانبه مردم و مسئولان این نهاد است.
وی با تاکید براینکه براساس آمار و ارقام ارائه شده از حوزه امنیتی انتظامی، تویسرکان تاکنون نسبت به شهرهای دیگر استان از کمترین جرم و جنایت برخوردار است، افزود: ارتقای ضریب سلامت امنیت اجتماعی فرهنگی، رشد و توسعه جامعه را در همه بخش‌های مختلف در حجم و گستره وسیعی در بردارد.
سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: بهره‌وری از امکانات و تجهیزات با به‌کارگیری اصول و راهکارهای کارشناسانه علمی در حوزه جرم جنایت با محوریت برنامه ویژه در خصوص جامعه هدف، سلامت اجتماع را تضمین می‌کند.
وی امنیت پایدار ایران اسلامی را نعمتی ارزشمند خواند و تصریح کرد: سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نوکری صادقانه به مردم به ویژه قشر محروم و زحمتکش دو اصل مهم در سرفصل کاری همه مسئولان در رده‌های مسئولیتی است.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در دو بخش مشارکتی و درون سازمانی اجرا می‌شود، گفت: 60 برنامه با هدف ارتقا و تقویت نیروی انسانی و اطلاع‌رسانی برای آگاه‌سازی مردم با همکاری مسئولان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
رضا کمالوند با تاکید بر این مهم که از 100 درصد جرائم در استان 3 درصد متعلق به تویسرکان است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین محورهای کاهش نرخ جرایم در شهرستان سه مؤلفه فرهنگ بالای مردم، موقعیت جغرافیایی تاثیرگذار، و اعتلای فرهنگی به سبب اعتقادات دینی ‌مذهبی مردم در کاهش جرائم است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول