اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال زندانیان موجب کاهش جرم در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال زندانیان زمینه جرم و جنایت را در جامعه کاهش می‌دهد.

اشتغال زندانیان موجب کاهش جرم در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین، روح‌الله عباسپور در بازدید از زندان بوئین زهرا بیان کرد: دوران دفاع مقدس ارزش‌های ملی و دینی را استحکام بخشید و پایداری و ثبات ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: یادآوری و بازگویی حماسه‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس، رسالتی عظیم و وظیفه شرعی هر مسلمانی است.
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایثار، فداکاری و شهادت از جمله ارزش‌هایی است که در جنگ معنایی نو پیدا کرده و تحولی شگرف در جامعه و مردم بوجود آورد.
وی خودباوری را رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور دانست و خطاب به زندانیان افزود: با همت و اعتماد به نفس و باور به استعدادهای خود، راه درست زندگی کردن و فائق آمدن بر موانع را هموار سازید.
عباسپور با اشاره به فرمایشات گرانقدر امام خمینی (ره) در خصوص ارزش‌های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس در همه ابعاد مختلف فرهنگی، نظامی، سیاسی، اعتقادی و معنوی رنگ و بوی خاصی به جامعه اسلامی بخشیده که نشان دهنده عظمت آن دوران است.
وی برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های استان را در بازپروری زندانیان مؤثر دانست و توضیح داد: اشتغال زندانیان زمینه جرم و جنایت را در جامعه کاهش می‌دهد چراکه بیکاری یکی از مهم‌ترین عوامل ارتکاب به جرم بوده و آسیب‌های جدی در جامعه به وجود آورده است.
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: زندان بوئین زهرا از حیث گسترش و تنوع مشاغل زندانیان موفق بوده و نسبت به سنوات گذشته توسعه قابل قبولی داشته است؛ زندانیان با فراگیری آموزش‌های لازم می‌توانند پس از آزادی بستری مناسب برای اشتغال خود و کسب درآمد برای رفع مشکلات مالی داشته باشند.
وی تصریح کرد: نظام زندانبانی اسلامی، زندان را به محل اصلاح و تربیت و پرورش استعدادهای به خطا رفته تبدیل کرده و در هیچ جای دنیا چنین نظام بی‌نظیری وجود ندارد و ان‌شاالله با گسترش طرح‌های شغلی استان وهمت همه مسئولان، زندانیان آزاد شده بتوانند شغلی آبرومند و سالم داشته باشند. 
عباسپور با اشاره به سختی کار زندانبانی اظهار کرد: زندانبانی یکی از مشاغل بسیار سخت و طاقت فرسا است و باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات و فعالیت‌های اصلاح و تربیت حاکی از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همه همکاران زندان داشته و در رفتار و منش زندانیان اثرگذار بوده است.
وی اعلام کرد: در این بازدید،رضایتمندی زندانیان از خدمات ارائه شده و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی زندان محسوس بوده و جای تشکر دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول