اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

برخورد قاطع با مجرمان درخواست مردم از نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری، گفت: برخورد قاطع با مجرمان درخواست مردم از نیروی انتظامی است.

برخورد قاطع با مجرمان درخواست مردم از نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) به بیان ویژگی‌های شخصیتی آن حضرت پرداخت.
امام جمعه شهرری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جانبازان گفت: در هفته گذشته حسینیه امام خمینی (ره) شاهد دیدار شخصیت‌هایی با رهبر فرزانه انقلاب بود که خود چراغ هدایتی برای این مرز و بوم هستند. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتباط عاطفی رهبر معظم انقلاب با جانبازان و عشق جانبازان به وجود رهبر فرزانه انقلاب مثال زدنی بود و امروز بر همه ما فرض است که عشق و عاشقی را از این دیدار بی‌نظیر فرا گیریم و این ملاقات حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و مسئولان باید حرکت در مسیر رهبری را از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بیاموزند و همگام با مردم ولایی در خط رهبری حرکت کنند و هر کس که از خط ترسیم شده انقلاب و رهبری زاویه بگیرد، مطمئن باشد که مردم او را نمی‌بخشند.
حجت‌الاسلام شاهچراغی، تاکید کرد: مسئولان باید با تمام وجود تلاش کنند مشکلات جانبازان را رفع کنیم.
امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به ماجرای اختلاس گفت: این اختلاس دل مردم را به در آورد و در حال حاضر قوه قضائیه و قاضی پرونده در ماجرای اختلاس از سیستم بانکی در آزمون سختی قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: مسئولان قوه قضائیه در پرونده اختلاس تاکنون خوب عمل کرده‌اند و باید با افرادی که چنین ظلمی را در حق مردم ایران کرده‌اند، به شدت برخورد کنند.
حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: اگر مشکلی وجود دارد نباید آن را به حساب مسئولان گذاشت و این اتفاقات در زمان حضرت علی (ع) هم رخ می‌داد و آنچه امروز مهم است چگونگی برخورد مسئولان است چراکه در دوران امیرالمومنین (ع) ایشان به شدت با این موضوع‌ها برخورد می‌کردند.
امام جمعه شهرری در ادامه به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای انجام می‌دهد، اما مردم به این حد از خدمات راضی نیستند. 
وی در تشریح انتظارات رهبری و مردم از نیروی انتظامی بیان داشت: حفظ اقتدار نظام، ایجاد امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان درخواست مردم از نیروی انتظامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی در بخش پایانی سخنان خود به اتفاقات منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد دخالت‌های خاندان آل‌سعود در بحرین و کشتار شیعیان بحرین و لیبی هستیم و هم‌اکنون آل‌سعود نقش اسرائیل را در منطقه بازی می‌کند.
امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: آل سعود خانه شیعیان را به آتش می‌کشد و مردم را سرکوب می‌کند و خون شیعیان را می ریزد، این خاندان مزدور باید بداند سرنوشت دیکتاتورهای منطقه گرفتار می‌شود.
انتهای پیام؛/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول