اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن نجات دریاچه ارومیه:

محیط زیست به رسالت خود در احیای دریاچه ارومیه عمل کند

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن نجات دریاچه ارومیه گفت: محیط زیست به رسالت خود در احیای دریاچه ارومیه عمل کرده و از تناقض‌گویی پرهیز کند.

محیط زیست به رسالت خود در احیای دریاچه ارومیه عمل کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی قنبری ظهر امروز در کارگروه تخصصی خشکسالی و مخاطرات طبیعی آذربایجان‌شرقی بر ضرروت مدیریت منابع در احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در زمینه دریاچه ارومیه تصمیمات مشخص و قابل اجرا باید اتخاذ شود، گفت: تاکنون تصمیمات متعددی در زمینه دریاچه ارومیه گرفته شده که به واسطه نداشتن زمینه اجرا و تضمین‌های لازم با مشکل مواجه بوده‌ایم.
دبیر خانه کشاورز آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: برای عمل به مصوبات باید همگرایی و همراهی لازم در میان ارگان‌های مختل وجود داشته باشد تا شاهد اتلاف بیش از پیش منابع آبی در حوزه آبریز دریاچه ارومیه نباشیم.
قنبری، خواستار تعیین تکلیف اداره کل محیط زیست در زمینه دریاچه ارومیه شد و گفت: محیط زیست باید در زمینه رسالت خود تعیین تکلیف نهایی کند تا شاهد اقدامی عملی در این راستا باشیم.
دبیر خانه کشاورز آذربایجان‌شرقی بیان کرد: محیط زیست باید در قبول مسئولیت دریاچه ارومیه با توجه به قدرت اجرایی خود تصمیمی جدی بگیرد.
وی بیان کرد: احیای دریاچه ارومیه باید با توجه به امکانات منطقه و مدیریت منابع صورت گیرد و مردم بومی خود در این زمینه پیشگام باشند.
دبیر انجمن نجات دریاچه ارومیه اظهار کرد: تامین منافع کشاورزان در طرح‌های ارائه شده باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد همراهی کشاورزان باشیم.
قنبری اظهار کرد: سازمان محیط زیست از چند دهه قبل در زمینه فعالیت‌های زیست محیطی فعال است و باید بتواند کارایی خود را نیز در این برهه نشان دهد. 
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول