اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مکان‌یابی ناحیه صنعتی باباحیدر مناسب نیست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمین تخصیص یافته برای احداث شهرک صنعتی باباحیدر پاسخگوی نیاز جمعیتی این شهر نیست.

مکان‌یابی ناحیه صنعتی باباحیدر مناسب نیست
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعد از ظهر امروز در ادامه سفر به شهرستان فارسان در بازدید از محدوده شهرک صنعتی باباحیدر اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار و افزایش سرمایه در گردش و توسعه صنعتی این شهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد این ناحیه صنعتی است.
وی با اشاره به متراژ زمین تخصیص یافته به این طرح، گفت: قطعه زمین تخصیصی باباحیدر 13 هکتار در نظر گرفته شده است، این در حالیست که حداقل مساحت لازم برای احداث این ناحیه صنعتی 50 هکتار است.
فروزنده تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‎ها برای  13 هکتار زمین تعیین شده به عنوان ناحیه صنعتی، از نظر اقتصادی مقرون به‌ صرفه نیست.
معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم به‌منظور ایجاد و احداث ناحیه صنعتی در این شهر زمین‌های منطقه از نظر اقتصادی، ارزش اقتصادی افزون‌تری یافته که این مسئله برای سرمایه‌گذار فاقد توجیه اقتصادی است.
فروزنده تصریح کرد: از سوی دیگر مکان تعییین شده فعلی برای شهرک صنعتی باباحیدر از جمله مستثنیات املاک مردم این شهر است و از همین رو تملک آن بسیار خواهد بود.
وی افزود: در صورت فراهم شدن زمین مناسب با متراژ کافی برای ایجاد ناحیه صنعتی، می‌توانیم مجوز یک ناحیه صنعتی برای این شهر را صادر کنیم.
عضور شورای شهر باباحیدر نیز در این بازدید ایجاد ناحیه صنعتی را یکی از نیازهای اساسی شهرهای جونقان و باباحیدر مطرح کرد و افزود: در صورت اجرایی شدن احداث ناحیه صنعتی، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این شهر فراهم می‌شود.
حفیظ ‌‌الله میراحمدی با اشاره به مزایای ایجاد ناحیه صنعتی در شهر باباحیدر، گفت: تولید مواد اولیه صنعتی، جذب سرمایه‌گذار، بالا رفتن سرمایه در گردش سرمایه‌گذاران و شناساندن نقاط گردشگری شهر باباحیدر از جمله مزایای ایجاد ناحیه صنعتی در این شهر است.
استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به ‌منظور بازدید از پروژه‌های در دست اقدام و بررسی مسائل و مشکلات مردم استان به شهرستان فارسان سفر کرده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول