اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

جنگ نرم سعی در تصرف کانون خانواده‌ها دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از راه‌های ضربه زدن دشمن به ایران جنگ نرم است، گفت: در این جنگ دشمن سعی در تصرف کانون استراتژیک مورد علاقه خود یعنی خانه و خانواده را دارد.

جنگ نرم سعی در تصرف کانون خانواده‌ها دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده در آیین تجلیل از کارکنان جانباز و ایثارگر کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در حوزه جنگ نرم هیچ کس در امان نیست، اظهار داشت: فقط با بصیرت و مقابله با شیطان و مبارزه با نفس می‌توان در مقابل این نقشه دشمن نیز با سرافرازی بیرون آمد.
وی با بیان اینکه ما از تحریم و تهدید‌های دشمن به عنوان پلی برای پیشرفت خود استفاده و حتی آن را به کشورهای جهان اسلام صادر کردیم تا انقلاب ایران را به یک انقلاب الگو تبدیل کند، افزود: همان طور که در گذشته در کانون تنفر دشمنان بودیم در حال حاضر نیز به هیچ وجه نظام سلطه دل خوشی از نظام اسلامی ندارد و به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران به طرق مختلف است.
یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه ملتی که از مرگ بترسد اسیر، ذلیل، عزت و کرامتشان را از دست می‌دهند، گفت: جهاد یکی از درهای بهشت است که نتیجه آن زندگی با عزت اسلامی و غیرت دینی است.
وی با بیان اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس  یک آیینه تمام نمای کربلای امروزین است، تصریح کرد: اساس این جنگ به امر آمریکا و نظام سلطه بود که با کارآمدی نظام، دین و حفظ همه ارزش‌های دینی و اسلامی ثابت کردیم که انقلاب ما انقلاب حق علیه باطل است.
یوسفعلی‌زاده اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زیبایی زیادی خلق شده که با دیده دل و ظاهر قابل دیدن است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: مضامین جهاد بی امان و نقش آفرین در این عصر و زمانه به دست مستضعفان و محرومان و همین نیروهای زیر پوشش کمیته امداد و بسیج رقم می‌خورد.
وی با اشاره به اینکه هرکس به دنبال هر زیبایی که باشد می‌تواند در دوران هشت سال دفاع مقدس بیابد، افزود: با تکیه بر ایمان باب فضیلت و افتخار به روی خود باز کنید حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و تقویت و برافراشتن کلمه حق و امام حق این توفیق را نصیب ما کرده  است که از این آزمایش سربلند و پیروز بیرون بیاییم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این آیین یکی از دو کار ارزشمند این نهاد را برطرف کردن نیازهای مادی مستضعفان جامعه عنوان کرد و گفت: خواسته امام راحل و شهدا که حفظ کرامت و پیوند دل‌ها به یکدیگر و حل مشکلات محرومان است.
امان‌الله حسین‌پور با اشاره به اینکه کمیته امداد تاکنون در زمینه خدمات رسانی تا حدودی موفق عمل کرده است، افزود: این دهک مدافع نظام و همیشه در صحنه بوده و از حریم ولایت دفاع کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی فعالین در کمیته امداد  رسیدگی به حال محرومان است اظهار داشت: بصیرت، شناخت صبر و حوصله که یکی از ویژگی‌های اصلی مددکار ان است در امر خدمت رسانی به کار می‌گیرند.
وی مهم‌ترین و مطمئن‌ترین پرچم در دفاع از نظام و انقلاب و ولایت فقیه پرچم سپاه و بسیجیان است عنوان کرد و گفت: این نهاد آمادگی دارد در این راستا در کنار آن‌ها خدمات رسانی به محرومان را به نحو احسن انجام دهد.
بر پایه این خبر، در این آیین از 23 کارمند ایثارگر و جانباز کمیته امداد خراسان شمالی تقدیر شد.
این خبر حاکی است، 33 درصد از کارکنان کمیته امداد استان خراسان شمالی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول