اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان:

بیشترین پذیرفته‌‌شدگان کارشناسی‌ارشد فارغ‌التحصیلان پبام‌نور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های پیام نور بیشترین قبولی‌های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشترین پذیرفته‌‌شدگان کارشناسی‌ارشد فارغ‌التحصیلان پبام‌نور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، محمد فضیلتی ظهر امروز در جمع دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام‌نور شهرستان فریدونشهر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور فریدونشهر که در منطقه غرب استان اصفهان قرار گرفته جایگاه ویژه‌ای در سطح استان به دست آورده است.
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر کیفیت مطالب درسی و خروجی دانشگاه‌های پیام‌نور ارتقا یافته که نمونه بارز آن را می‌توان در اختصاص دادن قبولی‌های کنکور مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های پیام نور در سطح کشور نسبت به دانشگاه‌های دیگر مقایسه کرد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور اصفهان اضافه کرد: در سال جاری بیش از 300هزار نفر در دانشگاه‌های پیام‌نور کل کشور پذیرفته شده‌اند و همچنین میزان قبولی فارغ‌التحصیلان پیام نور در کارشناسی ارشد و دکتری 2.5 برابر نسبت به دانشگاه‌های دیگر بوده است.
وی به دانشجویان جدید‌الورود توصیه کرد فکرها، هدف‌ها و تصمیمات خود را به عملکردهای معنادار و هدفمند و سازنده ترجمه کنید و تصریح کرد: فیلترهایی که جلو چشمان شما دانشجویان را گرفته‌اند و فرصت‌های طلایی را به آسیب تبدیل می‌کنند، دور بیاندازید.
فضیلتی افزود: دین‌زدایی که در کشورهای غربی به صورت محسوس قابل مشاهده بوده و این در حالی است که در کشور ایران به محورهای دین و علم توجه شایانی شده و برای این محورها در سطح کشور سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان و بلند مدتی صورت گرفته است.
وی گفت: کشورهای غربی درصدد هستند معرفت حقیقی و امنیت اخلاقی را از قشر جوان و دانشجو بگیرند تا به اهداف خود رسیده و محیط فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌ها را دچار لغزش و انحراف سازند.
انتهای پیام،/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول